Mit nyeste hækle projekt - Hello Kitty Taske

Ja som katte tosse, så måtte jeg da bare lave en lille katte taske, nu hvor jeg har lært at hækle :slight_smile:

Her er tasken fuld størrelse - Det er blevet en rigtig fiiiin lille pige taske :slight_smile:
Jeg har jo ingen datter, men mon ikke jeg nok skal komme af med den :slight_smile:

Her er et close-up af selve tasken :slight_smile:

Jeg er selv godt tilfreds med resultatet, eftersom jeg er meget ny udi hækle verdenen :slight_smile:

Jeg vil dog lave den i en en anden farve til mig selv :slight_smile:

Den er fiiiinnn …

Tusind tak :slight_smile:

Hvis du vil sælge den hvad skal du så have for den…det er jo liiiige noget for mit barnebarn Zenia :slight_smile:

Den er flot, det ser ud som om du har hæklet i mange år. Når jeg forsøger mig ligner det aldrig det der var meningen det skulle ligne. Du er dygtig:)

Den er rigtig fin :slight_smile:

Jeg tænker lige over, om jeg vil af med den :slight_smile:
Men du får buddet først - Hvis jeg vil :slight_smile:

Tusiiiind tak - Sikke da et kompliment at få. Jeg takker, bukker og nejer :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Den er bare fin. :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;902350]Jeg tænker lige over, om jeg vil af med den :slight_smile:
Men du får buddet først - Hvis jeg vil :slight_smile:
[/QUOTE]

Tak det vil jeg være glad for…den er bare såååå fin :slight_smile:

Tark Camilla :slight_smile:

Jamen du hører fra mig, hvis det er :slight_smile: Og tusind tak for komplimentet :slight_smile:

Hold op den er fin. Det er lige noget for mit barnebarn, der elsker Hello Kitty :smiley:

Hvor har du opskriften fra ?

Øj, hvor er den fin :slight_smile:
Må man få en opskrift?

Venligst
Dorthe

Wow dem skal du da lave en masse af til Hittekat :smiley:

Den er SUPER SØD!

Hvis jeg skal sige noget er det at Hello Kitty’s knurhår ikke går så langt ind på hendes ansigt. Men man kan jo altså sagtens se hvem det er alligevel :smiley:

hold da op den er super. Skulle du gå i gang med at lave flere, så er vi helt sikkert aftager. Linea har jo sin egen lille exotic kat opkaldt efter Hello Kitty som hun har navngivet :wink:

Rigtig fint resultat :slight_smile: du er da skrap når du er ny udi hækling, det ligner da bestemt at den er lavet efter opskrift :slight_smile:

NUIIII hvor er den fin…

Opskriften er her: (Google er din ven :slight_smile: )

orv, måske jeg skulle lave den til mit barnebarn, Tak Gitte :slight_smile:

Mon ikke jeg kan nå at lave et par stykker til Vamdrup, så Brita har lidt nyt fra mig at sælge :wink:
Tak for linket!

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;902529]Mon ikke jeg kan nå at lave et par stykker til Vamdrup, så Brita har lidt nyt fra mig at sælge :wink:
Tak for linket!

Venligst
Dorthe[/QUOTE]
JAAAAAHHH :juhu::thumbup::ok: