Mitmit (Himmelkat)

Da jeg flyttede sammen med min forlovede, fik jeg foruden ham en hund og 2 andre katte også Mitmit ind i mit liv.
Han var den dejligste, blideste dreng man overhovedet kunne finde, og min forlovedes lommekat.

“skæbnen” ville dog, at vi d. 11 Marts hvor vi holdte vores søns barnedåb, at Mitmit blev angrebet og bidt af en hund i halsen. Hvilken er der ikke vished om, men til trods for omgående behandling hos dyrlægen, måtte vi indse vi kæmpede forgæves.
Hele han hals var bidt i stykker, og da jeg var 2. gang (to dage efter) ved dyrlægen ville de ikke kigge nærmere på sårene fordi han var øm og hævet, tiltrods for de fik afvide de skulle gøre ALT hvad det krævede for at redde ham.
Mitmit kunne dog ikke komme ovenpå igen, og en morgen da jeg skulle give ham hans medicin var den hævelse der viste sig at være en GIGANTISK byld sprang, rendte væske ud af halsen på ham, og de medicin jeg lige havde givet ham i munden sad jeg med i hånden, da måtte jeg fortælle manden at jeg ringede til dyrlægen for en få en tid til akut aflivning, det var slut nu og Mitmit skulle ikke lide længere.

Nu er han så langt ovenpå, at jeg overvejer hvorvidt, vi skal spare sammen og finde os en ny lille langhårs mis til ham når vi engang flytter herfra.

Vil dele et par billeder med jer af drengen, de er ikke alt for gode, men det er desværre de eneste jeg har.

Han var en blanding af MCO og huskat, farven skulle vidst være blå (et eller andet) med hvid.

Hvor er han fin. Kan godt huske, da du skrev at han var blevet overfaldet af en hund :trøste:

Han var en fin kat, og hvor var det synd, at det gik så galt for ham. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

han havde et godt liv hos Jer og I var der da han havde brug for Jer.

Jeg håber at i engang med tiden kan tænke tilbage på ham med glæde og huske alle de gode tider

Han var en skøn kat ser det ud til … føler med jer

Ja han var den bedste af slagsen og den eneste af sin slags, og han rummer et stor plads i begge vores hjerter.
(Kan dog se denne skulle have været under Vi mindes, beklager hæh)

Mitmit havde en rigtig hård start på livet, da han var helt lille bitte blev han klemt i en dør 2 gange, den ene gang slap han med skrækken, men 2 gang der sad min forlovede med ham i 1½ time i hånden og vågede over ham mens han kom til sig selv igen.
Han har været ude at køre i motorrummet på en bil, hvor han faldt ud men slap helt uskadt fra det.
Han har været med min forlovede på arbejde fordi han sad i skovlen på en teleskoplæsser, og da min forlovedes onkel skulle bruge den havde Mitmit sneget sig ind på sædet og ligge istedet og blev derfra kørt hjem igen.

Så man kan jo roligt sige at Mitmit har prøvet lidt af hvert, og så har han flyttet 4 gange sammen med min forlovede på bare 4 år, men han har altid taget det virkelig pænt

Han lyder til at have været en alle tiders skøn kat, smuk både udenpå og indeni.

Det er rigtig rigtig trist at han forlod jer som han gjorde, han burde have haft et dejligt langt liv. :rip: