Mitzi - ogsÄ kaldet mors lille mÞgdyr - var en britisk korthÄr pÄ 15 Är. Jeg har haft hende i 11 Är. Hun indtog sit nye hjem med hÞj halefÞring, og bÄde spiste, drak og ville kÊles for den fÞrste aften. Hun skulle selvfÞlgelig med i seng
Mitzi har lÊrt mig mange ting. Katten skal med pÄ toilettet- hvad skal den ellers lave Katten skal med i seng og mÄ gÄ pÄ bordet - nÄr jeg har spist. Hun havde sin egen hylde i klÊdeskabet.Katten skal kÊles for om morgenen og ved sengetid og npr hun vil. Katten mÄ godt stjÊle min hovedpude, hvis nu den gerne vil ligge der. Det hed ikke mit men vores .
Mitzi var en speciel kat. Da hun flyttede ind, kunne hun bruge timer pÄ at kigge ned i aflÞbet pÄ badevÊrelset. Hun var god til at lege selv, og sommetider fik jeg lov til at vÊre med Det var tydeligt at se, hvornÄr vi skulle spille bold. Fem minutters leg og sÄ var det hen til madskÄlen
.
Mitzi var social spiser, hun ventede tit med at spise, til jeg kom hjem.
Hun havde ikke lÊst racebeskrivelsen, sÄ hun ville gerne bÄde ligge pÄ skÞdet og pÄ maven/brystet.
Mitzi begyndte at tabe sig. Hun havde forhÞjet blodtryk, problemer med bugspytkirtlen og 4 tÊnder der skulle fjernes. Det fÞrste kom der godt styr pÄ med medicin og kost. Dagen inden hun skulle have fjernet tÊnder, begyndte hun at kaste op. Der blev konstateret infektion og hun kom i behandling. Det sÄ ud til at virke godt, men hun fortsatte med at kaste op. Hun blev scannet og dyrlÊgen fandt en tumor. Hun kunne ikke komme af med affÞring, sÄ hun fik fred i gÄr.
Hold op, hvor jeg savner hende
25 Synes om
Det gÞr mig ondt pÄ dine vegne. KÊmpe
1 Synes om
Det gÞr mig umÄdeligt ondt for dig.
Hvil i fred, dejlige Mitzi.
1 Synes om
1 Synes om
1 Synes om
God rejse Mitzi
Smukke stribemis
1 Synes om
God rejse dejlige Mitzi
1 Synes om
1 Synes om
Familiemedlem gennem 11 Är. Et ubÊrligt tab.
2 Synes om
1 Synes om
pÄ vejen til Mitzi og et kram til dig. De gamle damer er noget helt sÊrligt
1 Synes om
Det gÞr mig ondt. Det er hÄrdt at miste en god gammel ven
2 Synes om
Det gĂžr mig ondt
For dejlige Mitzi
1 Synes om
Det gÞr mig ondt Men de smukkeste minder, fremgÄr det tydeligt
1 Synes om
for Mitzi