Miv og Belanna

Pc gik død og er ikke helt ven med at surfe rundt på mobil.
Nå, men vi fik fikset kattene her i går og de blev samtidtig chippet og vaccineret- lille tus ( tror det er et C ) i deres ører, så man kan se, at de er mærket.

Var der noget med hankatte og hormoner ?
Synes nemlig Miv virker meget sur og lidt vild ift. hvad han plejer.

[ATTACH=CONFIG]111457[/ATTACH]

[QUOTE=Filur;1295737][/QUOTE]

:smelter:

[QUOTE=Filur;1295737][/QUOTE]

Gensidig kærlighed :smelter:

Hvordan går det med ham nu? Er han stadig vild? :slight_smile:

Det er næppe på grund af hormoner, men han er nok blevet lidt overstimuleret af turen og alt, hvad der er sket.

Mitti har nydt haven hele sommeren, men gider ikke kulde regn og blæst, så er det bedre at være inde.

Røde er ude stort set hele året og uanset hvordan vejret er, så min lukkede mini have bliver flittigt brugt.

Galath: Ja, han er stadig oppe og ringe ind imellem- skifter lidt fra sød til totalt sur kat og sådan plejer han ikke at være.
Nu har Belanna lige fået sokken ( Bodysok :-p ) af i dag- måske det hjælper, da hun jo så ligner sig selv igen.
Han har været efter hende om aftenen og de plejer ellers at putte sammen.

Tænkte hormoner, fordi jeg mener en dyrlæge sagde engang ( godt nok med hunde ), at der blev frigivet en masse hormoner ifm. kastration og de skulle så lige ud af systemet igen ??

Belanna er så helt som hun plejer og har været det hele tiden.

Så begynder han at være mere sig selv igen- putter med Belanna.
Kniber dog lidt med pladsen efterhånden. :-p

Nåh, ja, det kan måske godt være. Men jeg kan se, du skriver, at han er ved at være tilbage til normal, så det er jo dejligt :slight_smile:

Ja, han har puttet igen med både hunde og kanin også, så næsten sig selv igen. :slight_smile: