Moaaaar hvad skal jeg have at spise i aften?

Dette beviser bare endnu en gang at jeg ikke skal vende ryggen til Mattis når der er nogen som helst former for mad i farvandet:S

Billedet er taget igår da jeg stod og lavede aftens mad. Jeg har aldrig opdaget en kat der flipper så meget ud når der er mad i nærheden. Han ved godt at han ikke må komme på bordet når jeg laver mad, men så står han med forpoterne oppe på bordpladen og han kan lige nå med hagen så han kan holde øje med om der er noget han kan li’
Køleskabet havde nok stået åben i 15sek da han lavede dette nummer. Jeg skulle selvfølgelig have hevet ham ud med det samme, men jeg måtte bare ha’ et billede af hans skøre påfund.
Denne her kat sætter virkelig min tålmodighed på prøve engang imellem - men det er jo noget af det der gør ham så skøn:)

Hahaha ! Såen noget ku Simba os finde på. Og mit køleskab står på gulvet så der er easy access :tihi:

Skønt billede. Han er godt nok fræk. :klapper:

Hehe, minder mig om vores den store :tihi:

Man er vel en rød hankat ik’?

Den adfærd er der intet unaturligt i.

Potedask :pote:
Garfield

Dygtig misser…sagde alle misserne her :høhø:

Hvor er det bare en flot hale, han har! :ok:

Jeg har også billeder af Magic, der er på opdagelse i køleskabet. Det er man da nødt til. I hvert fald første gang det sker :slight_smile:

LOL Ja. Katte i køleskab, opvaskemaskine osv er ikke et særsyn her :slight_smile: Man skal jo være sikker på man ikke går GLIP af noget der kan spises!

Han er bare ved at finde den rette hylde … Eller noget :wink: tossede kræ :wink:

Haha, det må være Maine Coonens natur for Randolf er lige sådan, eller han har aldrig ligefrem hoppet ind i køleskabet, men det er tæt på :smiley: og så skal de jo udnytte deres størrelse og se med på køkkenbordet :tihi: Herligt billede!

Jep, som en slagterhund - nogen gange direkte uartig:)

Glad for at høre at jeg ikke er den eneste der er udfordret på den måde:)

[QUOTE=DK Blackangel;1010932]Man er vel en rød hankat ik’?

Den adfærd er der intet unaturligt i.

Potedask :pote:
Garfield[/QUOTE]

Selvtilliden fejler ikke noget:)

Hmmmmmm “dygtig” var ikke lige det ord jeg brugte, men hvis det er dygtig til at springe højt og lande præcist så kan man vel godt sige det:p

[QUOTE=galath;1010951]Hvor er det bare en flot hale, han har! :ok:

Jeg har også billeder af Magic, der er på opdagelse i køleskabet. Det er man da nødt til. I hvert fald første gang det sker :)[/QUOTE]

Tak, jeg tror også at halen er han største fortrin. Og, ja det måtte også have et billede om ikke andet så for at dokumentere hvad jeg er oppe imod - jeg tror ikke altid venner og familie helt tror på når jeg fortæller om hans skøre påfund, men der er heller ikke nogen coon-ejere imellem.

Ja, opvaskemaskinen er selvfølgelig også interessant, det kunne jo være der var en gammel indtørret madrest, man kunne snaske i.

Ja, han ramte faktisk ret godt
:slight_smile:

Efter jeg har fået maine coon har jeg i hvert fald oplevet ting som mine huskatte aldrik har fundet på - han er yderst kreativ ham Mattis:)

Hvis mit køleskab stod på gulvet endte det nok med at han flyttede ind i det - det ville være paradis
:smiley:

Dejligt billede!:høhø: af en lækkersulten kat

Cats og Conni

Skønt billede af en smuk kat :iloveyou: der selv finder sin mad :høhø:

:tihi:

:lol: :lol: :lol: Jamen dog Mattis :smiley: :smiley: :smiley:

Kan godt li´ han selv kan gå i køleskabet, hvis menuen ikke lige passer ham :slight_smile: Nu skal han så bare have lært at åbne også :wink: :smiley: