MOAR... tænd så for brændeovnen

Jeg fryser jo

Stakkels kat :ked:

Gad vide, om orientalere er mere kuldeskær en andre racer :? … min Ossy, som er (efter sigende :cool:) 50% orientaler, sidder altid foran brændeovnen … :rock:

:tihi: Der kan man da snakke om radiator-seng. :wehuu:

Det er såmænd ikke fordi de er kuldskær. De elsker bare varme. Når vi tænder op i brændeovnen sørger jeg for der ligger brænde i hullet nedenunder, ellers ligger der 2-3 katte inde i hullet

:tihi: … nemlig, Ossy stod lige før og overvejede om hun skulle prøve på at møve sig derind … :sshh:

Jeg tror ikke der sker det helt store ved de ligger dernede. Eneste problem jeg syns er, at de ligner en der har været på stoffer, når de kravler ud igen. Derfor spærrer jeg hullet af for jeg syns det er lidt synd de ligner bror bøv når de kommer ud.

haha, hvordan er katten overhovedet kommet derind - det lille møverhovede:)

Jamen, det er da også frygteligt koldt. :fryser:
Skønt billede. -thumbs

Herligt billede og det kan da vist ikke siges mere tydeligt;o)
Knus Elin

fedt billede!!!

:wehuu::wehuu:

Dejligt billede - og Silke har også den mani med at ligge på radiatoren, dog har hun et dejligt blødt tæppe at ligge på.

-engel

mine katte har nu også en ide med at de ææææææælsker at ligge på radiatoren under vinduet her ved computeren…

Nåååå hvor er det et dejligt billede Anne :wehuu:

Jamen, lille mis da… håber din mor forstod et vink med en vognstang -høhø

Virkelig herligt billede :slight_smile:

Det kan man da kalde et vink med en vognstang. :tihi:

Det ser dejlig lunt ud der. :slight_smile:

Jeg glemte helt at skrive: Hvor er det en smuk varmesøgende kat du har der, jeg er vild med den.
Knus Elin

Det er jo Iggy Pop:-) Åh hun er sødte - en dejligt sind!

Det ser så skægt ud med de ben, der dingler på hver side af radiatoren:-)

Hun har virkelig en smuk tortiefordeling af farverne! sådan helt jævn og “symmetrisk”.

MVH

HAHAHA hvor skønt - jeg kan da godt forstå at hun fryser…der er jo ikke meget pels på skønheden :tihi:

Nååhh , de små pus fryser jo :tihi:…Sjovt billedet

Så giv dog den stakkels lækrer mis noget varme :wehuu::tihi: