Ved ikke om dette virker, men vil prøve at lave en afstemning på hvilken slags mobil abonnement i andre har, jeg har lige skiftet til Telia, og jeg er ved at få grå hår af deres dækning, det er en gang lort her hos mig, for at sige det på en pæn måde, og jeg skal så have nyt selskab… igen igen…
Jeg har aldrig haft abonnement - det kan simpelthen ikke betale sig, for jeg taler meget lidt i telefon.
Efter jeg fik iPhone har jeg forsøgt mig med et mini med 3 timers tale, fri sms og 200 MB.
På over en halv måned har jeg talt 28 minutter og brugt 22 MB.
Heldigvis er det helt uden binding, så jeg skal have set om der er et andet der kan være bedre til mig. Tror dog ikke jeg får noget meget billigere end 99 kr pr md.
Hos Oister får man 3 timers tale, fri SMS og MMS, og 3 GB data for 99 og der er INGEN opkaldsafgift.
Vi har ingen problemer haft med dækning
TDC er sikkert noget af det dyreste der findes, men det eneste net der har ordentlig dækning, hvor jeg bor. Og min fon skal bare virke HVER gang Det gør den med TDC
M1 bruger TDC’s net !
Ja og det gør Telmore også… Men det virker altså bare ikke altid i praksis Hvorfor må guderne vide… Havde Telmore, men skiftede tilbage til TDC… Det virker bare
Jeg har svaret TDC pga. den gode dækning, og Telmore pga. prisen (baseret på mit eget begrænsede behov). Det handler jo også om hvilket forbrug du har. Taler du f.eks. ikke meget telefon, men SMSer meget, vil det jo være en fordel, at have fri SMS.
Jeg har ingen problemer med M1
TDC har jeg stemt.
Har TDC & Unotel, samt Telenord på job-mobilen.
Unotel benytter TDCs net, jeg har ikke haft problemer med dem.
Telenords dækning er til gengæld elendig rigtig mange steder, i hvert fald hvor jeg benytter den.
Vil til enhver tid anbefale TDC
Telmore…det virker.
Forresten den gule farve i pollén kan kan ikke se.
Jeg har stemt CBB:
Har været yderst tilfreds med både priser og kundeservice - p.t. har de nogle rigtig gode pakketilbud, som der er rift om, de udvider biksen!
Gennem årene har jeg anbefalet dem til både unge og ældre, der har lidt svært med det der mobil-noget CBB er nemlig meget fleksibel og fremkommelig, mht betalingsformer, mange typer “abonnement”/taletids-ordninger + SMS.
Blandt dem, som virkelig har ramt bunden mht rystende dårlig service, er Telia og LeBara. Virkelige stinkere, svarede a la goddag mand økseskaft, fejlbefængte regninger og opsætningskoder på østeuropæiske sprog - det var helt godnat
Sonofon var heller ikke noget hit - det er så nogle år siden, de har vist skiftet navn i et par omgange :?
Men CBB tør jeg roligt anbefale til alle
[QUOTE=MiSi;795257]
Men CBB tør jeg roligt anbefale til alle [/QUOTE]
Enig - jeg har aldrig haft andet end CBB og er ovenud tilfreds
Jeg har telenor og har ingen problemer med dækning, der hvor jeg færdes. Men jeg kunne ikke stemme, da telenor ikke er en mulighed.
Telenor mangler da?
Skiftede fra Telenor til Onfone for ca. 1 1/2 år siden - og hold op hvor har jeg sparet mange penge OG ærgelser over manglende signal!
Jeg er meget meget tilfreds med Onfone!
/Mette - som snakker MEGET i telefon og har 15 timers tale, fri SMS & MMS + noget data (aner ikke hvor meget, men det rækker ) - for 250 kr. pr. mdr.
Jeg er meget tilfreds med telmore - jeg har haft mit “abonnement” i ca. 11 år og har aldrig haft problemer. Nu tror jeg nok at jeg har TDC, da jeg bruger firmatelefonen og jeg mener det kører gennem TDC. Her er der heller ingen problemer, men det er jo også samme net.
jeg er tilfreds Onfone kunde
Uh Jamen her hjemme har vi alle m1, det er super syntes jeg - billigt og nemt at optanke over nette 1 x om mdr.
MVH
Gitte
Jeg er hidtil tilfreds Telia kunde…men overvejer at skifte til enten Onfone eller Tellmore…skal bare have min familie og venner til at skifte med, for er ret vigtigt jeg kan tale gratis med dem
vi skiftede fra tdc og til dlg for ca 1 år siden og vi syntes dlg var ganske udmærket og dækningen fejlede intet, Men de kunne ikke matche vores nye selskab som er oister, dem har vi så kun haft siden den 14 feb i år så om de er gode el dårlige ved vi ikke endnu.
vi var forresten mere end tilfredse med tdc, eneste der var galt var at de er sindsyg dyre, service og dækning kan der ikke sættes en finger på.
jeg har valgt ikke at stemme