Mobil dyrlæge

Jeg overvejer at få en mobil dyrlæge herhjem for at give kattene deres sundhedstjek og vaccine, og synes at have læst en masse godt om Anna Cramer.
Hendes hjemmeside giver dog ikke rigtig noget information, så er der nogle herinde der ved hvad det koster at få hende på besøg? Jeg synes at have læst at hun kommer til københavn en gang om ugen - vil det så sige at det kun koster for selve konsultationen + vaccine, eller kommer der også kørsel oveni?

Håber der er nogle, der kan hjælpe :slight_smile:

Kører alle dyrlæger ikke ud? Jeg troede det sådan helt naivt fordi jeg af og til har benyttet mig af det hos de dyrlæger jeg har haft gennem årene. Jeg fik også dyrlægen herhjem sidst. Det går meget nemmere og bedre og jeg vil klart anbefale det.

Er det ikke mere til aflivninger eller hvis éns kæledyr er rædselsslagen for dyreklinikker og at blive transporteret?

Jeg synes ikke jeg sådan har set “almindelige” dyrlæger, der reklamerer med at de også tager på hjemmebesøg?

Ring og spørg Anna - vil tror der stadig er transport der skal betales.

Jeg har prøvet Anna Cramer en enkelt gang og hvis man kan passe sit behov ind med det tidspunkt, hun alligevel kører i området, mener jeg ikke, hun lægger transport oveni prisen. Jeg kunne rigtig godt lide hende, så hun kan kun anbefales - ring/skriv og lav en aftale med hende :slight_smile:

Okay, super så vil jeg prøve at ringe til hende :slight_smile: Jeg har heldigvis ferie nu, så jeg er rimelig fleksibel :smiley:

For et par år siden havde vi også Anna Cramer hernede hos os :slight_smile:
Og vi var tilfredse med hende :slight_smile:

Vi måtte betale for kørsel for at få hende herned…men der er jo også lang vej hertil os :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1250572]For et par år siden havde vi også Anna Cramer hernede hos os :slight_smile:
Og vi var tilfredse med hende :slight_smile:

Vi måtte betale for kørsel for at få hende herned…men der er jo også lang vej hertil os :)[/QUOTE]

Det er jo det :slight_smile: Så er det jo smart hvis hun planlægger en dag i københavn. Jeg vil gerne betale et beløb for at få hende herud, meeen ikke hvis det er mange hundrede kroner :slight_smile:

Nej ikke her… Det har været pga antal dyr :surrender1: Da jeg havde 10 plus katte og hund, kunne de knap være i bilen samtidig jo (Lille Kia) :høhø: Jeg ved dog ikke om det er normalt i Jydeland mere end i byerne. Sidst fik de behandling mod Mycroplasma Felis hjemme. Det gjorde dyrlægen på eget initiativ, fordi mig og klinkdamen slæbte og slæbte katte ud og ind fra klinikken første gang de fik behandlingen :ups: Vi svedte som heste hehe

Jeg vil dog sige, at uanset hvad - jeg har kun haft virkelig gode oplevelser ved behandlinger i hjemmet. Kattene tager det meget mere roligt

Mig bekendt er der faktisk masser af byer i Jydeland :wink:

Det er ikke spor unormalt, at dyrlæger, der har klinik, også tilbyder behandling i hjemmet. Det, der ikke er så normalt, er dyrlæger, som kun tilbyder behandling i hjemmet, fordi de ikke har nogen klinik :slight_smile: Anna Cramer (som er tidligere katteopdrætter) er én af dem, der arbejder på den måde.

[QUOTE=lenschow;1250596]Nej ikke her… Det har været pga antal dyr :surrender1: Da jeg havde 10 plus katte og hund, kunne de knap være i bilen samtidig jo (Lille Kia) :høhø: Jeg ved dog ikke om det er normalt i Jydeland mere end i byerne. Sidst fik de behandling mod Mycroplasma Felis hjemme. Det gjorde dyrlægen på eget initiativ, fordi mig og klinkdamen slæbte og slæbte katte ud og ind fra klinikken første gang de fik behandlingen :ups: Vi svedte som heste hehe

Jeg vil dog sige, at uanset hvad - jeg har kun haft virkelig gode oplevelser ved behandlinger i hjemmet. Kattene tager det meget mere roligt[/QUOTE]

Ah okay hehe, jeg har kun to…endnu…:stuck_out_tongue: så det er egentlig bare fordi det er lidt besværligt at finde kørsel nu hvor falck kun kører med syge dyr :slight_smile: og så vil jeg gerne spare kattene for stresset ved at komme et fremmed sted hen, selvom de nu plejer at tage det meget pænt :slight_smile:

Jeg har haft “flexdyrlgen” Anne, ( ca Hillerød)) til aflivning af min hjertekat Oline. Anne er utrolig sød, og ved hvad vores dyr betyder for os

, Hun bliver bestildt igen om en måneds tid, når mine 4 katte skal ha’ årligt sundeds check og ja, der kommer kørsel oveni men jeg kendte prisen, og overførte beløbet inden Anne kom her. PS jeg er helt tryg ved dyrlæge Anne

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;1250609]Jeg har haft “flexdyrlgen” Anne, ( ca Hillerød)) til aflivning af min hjertekat Oline. Anne er utrolig sød, og ved hvad vores dyr betyder for os

, Hun bliver bestildt igen om en måneds tid, når mine 4 katte skal ha’ årligt sundeds check og ja, der kommer kørsel oveni men jeg kendte prisen, og overførte beløbet inden Anne kom her. PS jeg er helt tryg ved dyrlæge Anne

Cats og Conni[/QUOTE]

Hvor meget måtte du så give for kørsel? :slight_smile:

[QUOTE=Christa;1250619]Hvor meget måtte du så give for kørsel? :)[/QUOTE] Det husker jeg ikke. for der var flere andre ting med i prisen bl.a. kremering og urne men det kan du da spøge om. jeg ved, at det var pr.km Du kan se de fleste oplysninger på " Flex dyrlægen"s hjemmeside:thumbup:

Cats og Conni :

[QUOTE=conninissen;1250639]Det husker jeg ikke. for der var flere andre ting med i prisen bl.a. kremering og urne men det kan du da spøge om. jeg ved, at det var pr.km Du kan se de fleste oplysninger på " Flex dyrlægen"s hjemmeside:thumbup:

Cats og Conni :[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile: Jeg prøver først at ringe til Anna Cramer og så ellers til flexdyrlægen :slight_smile:

Jeg prøver at få arrangeret at flere herude på kollegiet kan få tjekket deres katte samme dag, så kan vi måske indhente et tilbud :slight_smile:

Byer i Jydeland - nej nu må I stoppe… :tihi:

At lånum har et byskilt er vist en fejl :høhø:

til emnet - Ja de stresser meget meget mindre - kan sagtens forstå dig :smiley:

Ellers er der http://mobildyrlaege.dk/kontakt-os/ han køre gerne ud.

Vi har brugt han engang til noget meget akut hjemme hos os selv og det var omstændigheder taget i betragtning en god oplevelse.

http://omdoemme.dk/frederiksberg-c/biotech-aysu-v-manouchehr-dabbagh-dilmaghani/1011890098:S

Har betalt 3,70 kr. pr. km., når vi har haft den mobile dyrlæge ude. Hun bor så kun 10 km. fra os her.

Det er vidst lidt forskelligt, det de tager for det. Jeg har både set 4 kr. og 7 kr. Jeg tror endda jeg så et sted at de tog 300 kr. i startbeløb