Mobil eller fastnet

Og lige det med at der låses over et vist beløb vil jeg aldrig have. Der i starten med mobiler havde jeg og alle jeg kendte et taletidskort, som jo kunne løbe tør. Min veninde oplevede engang at sidde på en vej med et tilskadekomment dyr og vente på at komme igennem på telefonen til en dyreambulance. Og løbe tør for penge mens hun ventede…
Jeg oplevede selv at løbe tør i en kriseperiode hvor min far var meget syg og jeg derfor pludselig skulle kommunikere mere i telefon end jeg plejede mens jeg var på farten.
Aldrig igen…
En sms med advarsel om at nu stiger prisen, er derimod okay, for man bliver ikke cuttet af :slight_smile:

Enig i det fremhævede… bruger kun min mobil til sms’er - og har den aldrig med mig når jeg er ude af huset - jeg har bare ikke lyst til at stå til rådighed 24 timer i døgnet.

Er der noget vigtigt jeg skal vide, kan der lægges en besked på mobilen…:)[/QUOTE]

Jeg står bestemt heller ikke til rådighed. Faktisk bruger jeg den sjældent til at snakke i. Og som regel er ringetonen slået fra, der er jo en telefonsvarer, hvis det er vigtigt. Jeg gider ikke stå i kasselinjen med en kimende telefon. Eller ævle om ingenting i bussen i fuld offentlighed. Men jeg har den altid med, for en af de gode ting ved en mobil er jo at du altid har en nødtelefon ved hånden. Hvis du skulle blive dårlig. Hvis du bliver uventet forsinket. Hvis du ser en ulykke. Osv osv.
Men derudover. Den er min kalender, min vejviser, mit vækkeur, min lommeregner, mit dagligkamera, min musikunderholdning og en god bog på farten :slight_smile: Alt sammen i et :ok: Den sparer en masse plads! :smiley:

Jeg har 3 til min mobil og til mit internet i lastbilen. Fordel ved 3 er hvis man snakker med nogen i Sverige så bruger man net /telefon som her hjemme i pris.

Vi har mobil telefon nemmere end fastnet. Jeg er ikke selv en nørd for mig skal den kunne tage et foto , bluetooo, sms og snakke i den og store taster .

en god begynder mobil er http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/DORO621RED/doro-phoneeasy-621-mobiltelefon-rod eller den her http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/DORO740BLACK/doro-phoneeasy-740-smartphone-sort

Mere nem opbygning findes ikke og den guider dig igennem alt så du ikke skal rode med manual. Jeg er så glad ved min doro