Jeg hedder Rex og er født 24.juli 2022
Jeg er maine coon uden papir men det gør mig jo ikke mindre værd eller skøøøn vel ?
Nå men jeg er fræk som en slagterhund cute som bare f… og alt foregår i løb min madmor har sagt jeg skal røgentfotografes så vi kan finde den gazelle jeg må have i maven
Deltaget i 1 viking udstilling hvor jeg strøg helt til tops med best of color best of the best m.m
Så nu er freden forbi og jeg skal til at være udstillingskat og det kræver meget …
Blandt andet at jeg skal vaskes i vådt vådt vand pyha
Og værst så kommer der den der larmende tingeste og blæser varmt luft på mig - også smutter jeg min vej - bedst er det at blive børstet og friseret det er bare så skønt at blive nusset med
Takker for alle de pæne ord - ja jeg er glad for ham - det stod ikke lige i stjernerne at jeg skulle have ny killi g i 2022 - men min gamle smukke dejlige mco dreng Felix ville pludselig ikke mere og sov stille ind herhjemme i august 2022 16 år og 9 mdr gammel
Hvil i fred gamle jas elsket og savnet men Rex gør det lidt lettere …
Jeg har haft katte igennem mere end 30 år og det er vel blevet til 8 huskatte - 3 maine coon katte og en fuldægte hellig birma med stamtavle + de 6 stk jeg holdt udenfor og var fodervært for igennem årerne og det bliver aldrig lettere at tage afsked
Men jeg er vokset op med en militær mand som lærte mig livets hårde realitet idag siger vi pænt goddag og velkommen til en ny schæferhvalp og om 6 til 10 år siger vi farvel …
Så jeg går i et bestemt mood gør hvad der skal gøres
Græder som pisket og sørger savner og siger aldrig aldrig mere flere katte eller hunde men når stilheden bliver får stor og savnet efter et dyr at dele livet med tja så kommer der en lille ny uldtot hjem
Men det væreste jeg dog har oplevet var da jeg med stor sorg måtte lade min elskede hellig birma dreng kalle aflive kun 22 mdr gammel …
De viste sig desværre at han allerede hos opdrætter havde fået den fandens sygdom FIB og jeg syntes virkelig at det var dybt uretfærdigt at han ikke blev ældre … når alle andre er blevet mindst 12- 17 år før de sagde farvel …
Så med Rex har jeg taget alle forholdsregler meldt ham i sygekasse - lavet vetplan til ham - giver ham den bedste kost - holder ham fit - aktivere ham og holder ham som glad indekat med udgang til have gåtur i snor løbegård - bliver elsker og kælet med og dagligt undersøgt - så opstår der sygdom opdages det forhåbentligt tidligt så det kan helbredes
Og et er sikkert udstillingskat er han kun så længe hsn selv syntes det er godt - fornemmer jeg en dag at han ikke gider mere så kommer han bare ikke på podiet den dag …