Moderering af Kattegale

Jeg var heller ikke med i debatten da jeg absolut intet ved om heste udover at de har 4 ben og en blød mule. Har læst indlæggene og jeg kan virkelig, som helt udenforstående, ikke læse noget skingert fra nogen af de involverede.
Ja de er uenige, men ingen af parterne falder ned på et niveau hvor det bliver personligt eller perfidt og hvad er der 10 indlæg totalt.

Så ja @DorteH enig at vi ikke skal blive så pæne og empatiske og inkluderende at der ikke er plads til debat og uenighed.

Men det er en balancegang og ja vi skal passe på hinanden.

2 Synes om

Jeg var også med men efter at have genlæst den, synes jeg heller ikke at den var så skinger.
Men jeg er ked af hvis Lisbeth følte sig ramt, det var ikke meningen.
Men det er også et vigtigt emne for det omrører sikkerhed. Og ja, @Bidt_af_en_gal_kat var mindst lige så meget med i den skingre debat. Og også godt at vi lige får nævnt alle så ingen bliver glemt…

Jeg har som moderator noget at sige til denne diskussion, men det bliver først i aften, når jeg har tid til det. Så jeg vil gerne opfordre til at lade emnet ligge indtil da.

1 Synes om

Jeg benægtede ikke på nogen måde at jeg ikke deltog! :rage:
Og lad venligst være med at tagge mig igen, jeg gider ikke have mere med dramaet og gøre.

Okay - næste gang kan jeg åbenbart ikke nøjes med en opfordring til at lade diskussionen ligge. Så må det jo blive en ordre :frowning_face: Og en advarsel, hvis den ikke følges.

  1. @Bidt_af_en_gal_kat, der er ingen, der i den aktuelle diskussion har grund til at pudse glorien og føle sig mere voksen end andre.

  2. @Coon_Danica, Lisbeth - jeg tror, det er vigtigt at have for øje, at den diskussion, der opstod, handlede om, at der var nogle ret forskellige synspunkter på, hvad sikkerhed i forbindelse med ridning går ud på. Den havde ikke noget med dit billede at gøre, og det havde slet ikke noget med billedet at gøre, at diskussionen blev ophidset. Så der er ingen grund til, at du ikke fortsat skulle lægge alle de billeder op, du har lyst til.

  3. Hvis nogen går over stregen, og det er nødvendigt at sige fra - og man synes, man selv har mod på at gøre det, hvilket jeg som udgangspunkt værdsætter - er det nok mest hensigtsmæssigt at gøre det i den tråd, hvor problemet er i stedet for at starte en ny diskussion i en anden tråd :slight_smile:

  4. Hvis det viser sig ikke at fungere med selvjustits, hvis det bare afføder nye ophidsede diskussioner, må vi jo vende tilbage til, at det er admin-politiets opgave. Måske er det bare naivt at tro, at det kan virke, men jeg er villig til i hvert fald at gøre forsøget.

15 Synes om