NU må vi altså liige have fat i nakken på hende Annie der, for de katte hun sælger er nogle værre nogen…!!!
Hvad skal det ikke ligne at Aslan og Celeste vælter deres bakker med kattegrus ud over HELE badeværelset???
De har en pokkers til ide om at det tøj der er lagt pænt sammen i skabet skal man da enten sove på eller rive ud på gulvet, og TIT kan vi ikke finde Celeste fordi hun putter i tøjskabet, så vi bliver tit nervøse uden grund…-høhø
Derudover så napper Aslan Lars i skæget eller tramper ham i ansigtet når vækkeuret ringer (det har kostet Lars et par limninger af billerne, men ok, han kan jo også bare lade være med at falde i søvn med dem på), og Celeste VIL putte med mor om aftenen, hvis jeg ligger med ryggen til hende og vil putte med Lars så dapper hun lige så stille til min skulder med sin pote indtil jeg vender mig og putter med hende…
Troede man kunne stole på at de der Thomani-katte var velopdragne, men måske hun burde skifte navn til noget med terror?-LOL
Huskattene kan også godt være med på bølle-noderne. Mille har fundet af hvordan man åbner skuffer. Så HVER morgen ligger Lasses underbuwser, mine trusser og bh´er ude på gulvet:venter:
HUSK [SIZE=2][COLOR=blue]en rask og sund mis laver unoder…en syg har ikke overskud til det.[/COLOR][/SIZE]
Det tænker jeg hver eneste gang jeg samler en knus ting op, eller fjerner 4 ton kattegrus fra en udgravet bakke.
3 sekunder FØR jeg var færdig med at støvsuge igår kom Sigariah ind og :fløjte: så skulle kattebakken i forgangen lige tømmes. Hun stiller sig med forkroppen ine i bakken og graaaaver med stoooore bevægelser det hele UD af kattebakkens hul.
Jeg lovede hende straks både en måsefuld og at blive udstoppet, men det eneste jeg fik var et spin…brum brum og så løbe løbe videre med 2345 kilo grus efter sig i poternes behåring.
[quote=kamikaze;195962]HUSK [SIZE=2][COLOR=blue]en rask og sund mis laver unoder…en syg har ikke overskud til det.[/COLOR][/SIZE]
Det tænker jeg hver eneste gang jeg samler en knus ting op, eller fjerner 4 ton kattegrus fra en udgravet bakke.
3 sekunder FØR jeg var færdig med at støvsuge igår kom Sigariah ind og :fløjte: så skulle kattebakken i forgangen lige tømmes. Hun stiller sig med forkroppen ine i bakken og graaaaver med stoooore bevægelser det hele UD af kattebakkens hul.
Jeg lovede hende straks både en måsefuld og at blive udstoppet, men det eneste jeg fik var et spin…brum brum og så løbe løbe videre med 2345 kilo grus efter sig i poternes behåring.[/quote]
Kære Brita…
Det kunne jo også være, at kattene kunne få en af deres slaver
udstoppet.
Blot et foreslag fra kattene her i St. Havelse.:klapper:
[quote=kamikaze;195962]HUSK [SIZE=2][COLOR=blue]en rask og sund mis laver unoder…en syg har ikke overskud til det.[/COLOR][/SIZE]
Jeg lovede hende straks både en måsefuld og at blive udstoppet, men det eneste jeg fik var et spin…brum brum og så løbe løbe videre med 2345 kilo grus efter sig i poternes behåring.[/quote]
her er det faktisk de norske der er værst…ikke at de andre r uskyldige, meeeen nøøøj hvor har de andre tit “undskuldningen” med at “jamen ham/hun gjorde” (om de norske)…
Når der graves bakke her så VÆLTES bakken hvorefter ALT gruset graves ud…og så graver vi liiiiiige yderligere 5 min i selve plastikbunden for at markere at “vi findes”…
og kamikaze er IKKE enestående tilfælde af rendyrket terrorkatte ggggggg
de nøjes med at tage den ellers børnesikrede vandskål, stemme imod med basgpoterne, hive i kanten med forpoterne og vælte hele indholdet ud over dem selv og gulvet…
og DEREFTER rende op i kattebakken så de forvandles til små betonelementer…