Møgunger og selvtægt

Så lige den her diskution da jeg kikkede artikler igennem imorges.Bemærkede en masse folk synes det var helt ok kvinden udøvede vold når nu moderen ikke opdragede sit barn. Hvad synes i :?

Jeg synes hun burde have bedt fly personalet løse problemet for hende. Forstår nemlig godt hun ikke vil finde sig i at der er en unge der sparker hende i ryggen hele turen. Fatter så ikke moderen vil sagsøge og ikke bare melder hende for vold, men er nok bare usa i en nøddeskal :thumbdown:

jerg havde nok gjort det samme - jeg havde bedt kabinepersonalet fixe det… og hvis de ikke ville det, så ville jeg have lavet en scene så moren var tvunget til at opdrage sit barn omgående…

jeg ville never ever være gået efter barnet på den måde

Når nu damen begyndte at kaste med affald bagefter, er der da noget, der tyder på, at hun ikke er helt rigtig i hovedet heller??

mvh. tina

[quote=tzari;363196]Kvinde slog 3-årig på fly – Ekstra Bladet
. Fatter så ikke moderen vil sagsøge og ikke bare melder hende for vold, men er nok bare usa i en nøddeskal :thumbdown:[/quote]

Hvor ved vi fra, at der er tale om vold. :?
Man skal ikke tro på alt - og slet ikke Ekstrabladet - det er da et værre sladder-blad.

Jeg synes nu ikke amerikanere er værre end danskere…:thumbdown:

Hvis nu kvinden først havde taget en venlig snak med barnet og moderen, så kunne det måske have afværget, at situationen udviklede sig så voldsomt.
Synes tit folk overreagere uden forudgående varsel :S

[quote=Mona Jensen;363541]Hvor ved vi fra, at der er tale om vold. :?
Man skal ikke tro på alt - og slet ikke Ekstrabladet - det er da et værre sladder-blad.

Jeg synes nu ikke amerikanere er værre end danskere…:thumbdown:[/quote]

Ved der nok er pyntet på det men ville bare starte en diskution. Hvis du fysisk tager fat i en anden person mener jeg faktisk det er vold.

De er skøre, de amerikanere.