Møllerens kattefoder?

En ven spørger mig om jeg kender dette foder, da hun overvejer at skifte til det. Kender i der eller har i nogen erfaringer?..
Har sagt at hun burde overveje nogen dyrer produkter:) Men hun er af en anden overbevisning…
http://www.dyrenesnetto.dk/product.asp?product=1886

Jeg ville forsøge at finde ud af mere om indholdet, inden jeg investerede i det til mine katte. Det er næsten for billigt…

Det var også det jeg tænkte, men har ikke kunne finde noget om det, har sagt hun hellere skal komme og få noget af mig mens jeg finder et godt men okay foder til hende.

Man må kunne besøge nærmeste forhandler og se på indholdsfortegnelsen på posen:?

Man kunne vel også skrive til dem og spørge??

Ja det vil jeg prøve :slight_smile: at skrive til dem.
Hendes katte får pt whiskas. Så, alt andet er vel næsten beder:)

[quote=Blunky;527864]Ja det vil jeg prøve :slight_smile: at skrive til dem.
Hendes katte får pt whiskas. Så, alt andet er vel næsten beder:)[/quote]

Møllerens er i hvert fald ikke bedre end Whiskas, så meget er helt sikkert…og i øvrigt ved jeg da et sted hvor 20 eller 25 kg’s sæk af Møllerens fås for under 200,-, så billigt er det i linket ikke.
Der er det bare på en foderstof i papirsække det sælges…

Så leder jeg efter et andet produkt til hende:)
Hun NÆGTER at give 300-400kr for 10kg’s mad. Hun vil hellere købe whiskas så :S

Jeg kender ikke produktet og beskrivelsen er jo fin, men … til den pris vil jeg gætte på det indeholder meget korn.
Skriv da og spørg efter en indholdsfortegnelse :slight_smile:

[quote=Blunky;527868]Så leder jeg efter et andet produkt til hende:)
Hun NÆGTER at give 300-400kr for 10kg’s mad. Hun vil hellere købe whiskas så :S[/quote]

Har du bedt hende regne ud, hvor meget hendes katte spiser for om måneden - og så fx i forhold til dine?
Whiskas er måske en smule billigere i indkøb (hvis det overhovedet er det), men jeg tvivler på det er særlig drøjt i brug.

[quote=Blunky;527868]Så leder jeg efter et andet produkt til hende:)
Hun NÆGTER at give 300-400kr for 10kg’s mad. Hun vil hellere købe whiskas så :S[/quote]

jamen Whiskas er sgu da lige så dyrt hvis du regner med hvad en 1 kg’s pakke koster…det er vist omkring 40 kroner, og det bliver så også små 400 for 10 kilo

Måske skulle hun se på Porta 21 Feline Finest tørfoder:? Det er udmærket og koster ikke alverden hos www.mysterycoons.dk

Sådan lige et spørgsmål…

er det her udemærket?

Jeg giver ret i at whiskas er noget hø, men hun har en mening om at det jeg bruger er for dyrt …
Jeg har prøvet at forklare hende det med at hun skulle regne på det. Men hun har ingen interesse.

[quote=Blunky;527880]Jeg giver ret i at whiskas er noget hø, men hun har en mening om at det jeg bruger er for dyrt …
Jeg har prøvet at forklare hende det med at hun skulle regne på det. Men hun har ingen interesse.[/quote]

Jeg brugte selv whiskas til at starte med, og nøj hvor de åd. Misser sad ude i skåle hele dagen og åd og åd… Så kom der RC i skålen, og der blev jo knap nok spist noget. Så det kunne mærkes på pengepungen i den positive retning.

Men der kommer vel en dyr porto oven i?.. hvis hun ikke har lyst til at møde op på en udstilling?..

Mysterycoons bor lidt uden for Greve - kontakt Ann-Dorrit og snak om levering.

Bare det at der er tilsat taurin til foderet siger lidt om, hvor lidt animalsk protein, der er i.

zooplus.com kan hun købe Porta 21 Grain free for 292,50 kr for 10 kg og 510 kr. for 20 kg. Det er 25,50 kr pr. kg. for GODT foder. Portoen er oven i købet kun omkring 30 kr. uanset mængde.