Mollie 💞

En kælen Mollie

20 Synes om

Hvor er hun fin :heart_eyes:

2 Synes om

En smuk Mollie, :blush:hvor ser hun ud til og have det godt :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Hvor er hun fin. :smiling_face_with_three_hearts: jeg tror næsten Mollie og Fiona er malet sort med den samme pensel. :heart_eyes:

10 Synes om

Både Mollie og Fiona er nogle smukke damer :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Hvor er hun fin. :smiling_face_with_three_hearts: jeg tror næsten Mollie og Fiona er malet sort med den samme pensel. :heart_eyes:

:heart:

Ja det ku’ godt se sådan ud :heart_eyes:. En dygtig maler med en fantastisk pensel.

Vores dyrlæge, kalder hende “Lundin katten” på grund af hendes todelte ansigt😂.

7 Synes om

Okay Mollie er tofarvet i ansigtet. Det kunne jeg ikke rigtig se da hun lå ned. Hvor er hun sød og fin. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Jeg har jo også en Lundin kat, de er smukke.

Her er Aicha

8 Synes om

Ja det er rigtigt Pia, jeg havde helt glemt din Aicha. Og ja, jeg synes også de er smukke, og specielle.

Men katte er jo smukke dyr, hver især🥰.

2 Synes om

Der er jo også en del katte at huske på, jeg husker heller ikke alle :slight_smile:

1 Synes om

Jeg tror det er fordi, vi ser mest til dine européer og ikke så meget din skovkat, :blush:.

1 Synes om

Jeg må i gang med flere billeder af Isja pigen, som hun hedder herhjemme :slight_smile:

2 Synes om

God idé :hugs:

2 Synes om

Må vi ikke få et billede af hende her? :hugs:

1 Synes om

Hvor er de søde alle sammen :heart:
Tortier er så søde :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Lidt længere oppe har jeg lagt et ind af hende :slightly_smiling_face:

Nåe Ja jeg fik rodet noget sammen, fordi du skrev noget med at tage flere billeder af hende. Sorry. :sweat_smile: Hun er også rigtig fin. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Frida, jeg har lige taget et par stykker, de ligger i Oktobertråden med katte.

1 Synes om

Mollie, Fiona og Aisha er nogle smukke damer :smiling_face_with_three_hearts: - faktisk synd at sammenligne dem med uhyret Lundin :ked:

6 Synes om

Ja det kan der være noget om, men vi tager det nu ikke så tungt, for vi ved at Susanne (dyrlægen) er meget glad for sine små patienter.
Og Milo, Mollies kuld bror, elsker hende og springer lige i armene på hende, når transportkassen bliver åbnet inde i klinikken😻.

4 Synes om