Mon ingeborg er drægtig?

Mon vores skønne Ingeborg er drægtig?
Hun ligner en der har slugt en håndbold og hendes dievorter strutter mere, men jeg ved ikke om de har ændret farve. Hun var i løb i uge 3 og 4.
Jeg kan kun oploade et billede, da jeg er ny bruger :blush:

5 Synes om

5 Synes om

Jeg tror, at vi allerede kan begynde at ønske tillykke.
Uge 3 og 4 er jo den tid, hvor hankattene ikke er til at holde hjemme. :smirk_cat:
Er dine egne hankatte neutraliseret?

3 Synes om

Vilma og Verner, de er internat katte og fixet ved køb. Mine katte er indekatte, med kommer ud i haven i sele. Ivan var ikke, han blev neutraliseret sidst i uge 5, så hvis hun er drægtig har han nået det lige inden. Ingeborg skal neutraliseres, men først når hun har fået et kuld. Vi beholder selv 2 af killingerne og min storesøster og storebror har også lagt billet ind på nogle hvis det kommer flere. Så killingerne er afsat, men de vil også blive neutraliseret, chippet og vaccineret inden de kommer videre.

14 Synes om

Update på Ingeborg.
Hvis jeg har talt rigtigt skulle hun gerne føde mellem den 30/3 og 6/4, vi venter i spænding.
Ingeborg vil helst være hvor vi er og elsker at blive nusset på maven. Hun kommer sågar og vækker mig om natten for at blive nusset. Hendes fødehule/kasse ligger hun i engang imellem, men meget interesseret i den er hun ikke. Hun har sat yver og maven er faldet ned, men på trods af det så er der fest inde i maven.


12 Synes om

Spændende med killinger. :blush:

Dejligt at høre at der venter kærlige hjem til de små. :heart:

1 Synes om

Endnu en update
Ingeborg på 1 år og 4 måneder er gravid. Jeg havde regnet frem til at det skulle være i dag (dag 63), imorges kl 05.20 hopper hun op i vores seng og mijauer. Jeg får tændt lyset og der ret ret vådt under hende, samt den der grønlige bussemand :sweat_smile:, hun har haft fødekasse til at stå fremme længe, men har ikke været interesseret i den. Vi er nu ryggen på badeværelset, hvor jeg har spredt håndklæder udover hele gulvet så hun ikke bliver kold. Ingeborg har nu valgt sted under vores badeværelsesmøbel. Jeg satser på at jeg kan flytte hende til kassen som er foret med tæpper af flece og suge underlag, når den første killing er kommet. Jeg kan se at hun presser engang imellem og mijauer en del mens det står på. Det er hendes første og sidste kuld og alle killingerne er afsat, alt efter hvor mange der kommer. Mit spørgsmål er, hvor længe der kan gå før den første killing kommer? Og hvor længe må der gå?

9 Synes om

Stort tillykke med de kommende killinger til jer og Ingeborg. Jeg håber fødslen går godt.
Jeg ved ikke hvor lang tid der går før de kommer, jeg har mest gjort mig i kastrerede hankatte.

:flag:

2 Synes om

Den første er ude :partying_face::smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Jeg håber, alt går vel med de næste også :kryds:

2 Synes om

6 stk indtil videre og hun er bare SÅ god :smiling_face_with_three_hearts::partying_face:

13 Synes om

Indtil videre? Kommer der flere? Tillykke med de 6 :flag:

Nej, jeg tænker at nr 6 var endestationen :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

@Lotte89

Stort tillykke med de 6 små misser
:flag: :hjerte: :flag: :hjerte: :flag: :hjerte: :flag: :hjerte: :flag:

Må vi se nogle billeder af mor og børn?

1 Synes om


20 Synes om

Tillykke med de 6 skønne små :star_struck:

2 Synes om

Tak for billederne, hvor er de små og nuttede :heart_eyes_cat:.

Og mormis er så dygtig💕.

1 Synes om

:smelter:

Ja det er hun. Hun klarer det virkelig flot :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Nååååååårh hvor er de fine :heart:
Tillykke med dem alle! :heart_eyes: