Mønsterpapir, anbefaling af mønsterpapir

I forbindelse med min nye jeg-skal-sy-en-masse stil, har jeg indset at til visse ting skal jeg bruge mønsterpapir. Men da jeg aldrig har købt sådan noget selv, og det er ca. en million år siden jeg har brugt sådan noget, har jeg ingen ide om hvad der er godt at købe, og hvad ikke er. Jeg søger godt mønsterpapir, men så billigt som muligt. Skal kunne købes online, og det behøver ikke være det bedste, men godt og til en rimelig pris. Rimelig pris, som i hvad der er rimelig inden for mønsterpapir. Kan nogen af jer anbefale noget, meget gerne med links? På forhånd tak. :tak:

2 Synes om

Det her er det billigste jeg umiddelbart kan finde Mønsterpapir
Den rulle jeg har lige nu er enten Mønsterpapir 80cm 15m | Selfmade® (STOF&STIL) eller denne Mønsterpapir, B: 80 cm, 15 m - STOF2000 … kan ikke huske, hvor jeg købte sidst.
Men jeg ville ikke have nogle skrupler over at bestille det billigste, så stor forskel er der ikke …
Hvis der så er et mønster du bliver rigtig glad for og bruger ofte, kan det godt betale sig at overføre det til noget mere holdbart papir :ok:

2 Synes om

Tak. :tak:

Lyder til at jeg skal satse på noget af det bedre så, har købt to mønster som jeg har forventning om vil blive brugt som udgangspunkt for de fleste overdele og bukser jeg kommer til at sy. Så forhåbentlig vil det bliver brugt rigtig meget! :smiley:

1 Synes om