Moooaaaar

Hvorfor har du lukket døren ud til køkkenet?

Hvad laver du derude?

Det må helt bestemt være noget spændende.

Noget med mad…

Se lige et “circus”, bare fordi jeg lukkede døren til køkkenet mens jeg vaskede gulvet:

Skøre kræ.
De jamrede og mjavede, og troede godt nok de skulle dø.

-LOL-LOL hvor er de bare skønne Dorte:wehuu:

Det ligner da heller ikke noget … :venter: … du kan da ikke bare lige pludseligt begynde at lave om på tingene :argh:

Hehe - Kender det godt. Jeg smider også Mille og Laban ind i soveværelset når jeg vasker gulv. Det er de bestemt heller ikke tilfredse med. Der kommer en forfærdelig jammer der inde fra:)

Er det ikke det, der hedder myldretid :?

Det mindste du kan gøre, er da at sætte en rude i døren forneden, så de kan se hvad du laver.
Det kunne jo godt være du stod og spiste en rejemad, uden at ville dele:tihi::tihi::tihi:
Skønt billede af en flok misser, der er sikre på de går glip af noget meget spændene.

Knus Elin

:tihi: de føler sig godt nok holdt udenfor!

Hvordan har du set selv med at være så ubehøvlet at lukke døren!!!? det er langt fra pænt gjort! Stakkels småp katte der bliver snydt fro, ja, nok noget MEGET lækkert!!

:D:D:D:D:D hvor er det sødt!!

ALTSÅ!!! Ligner når mine gæster lukker døren for at tisse i fred, hvilket Epic er yderst utilfreds med :stuck_out_tongue:

Men hvor ser det bare sødt ud, en rigtig katte samling.

[QUOTE=Groggy;171148]ALTSÅ!!! Ligner når mine gæster lukker døren for at tisse i fred, hvilket Epic er yderst utilfreds med :stuck_out_tongue:

Men hvor ser det bare sødt ud, en rigtig katte samling.[/QUOTE]

Endnu en af denne särlige katte-art… Toilet-katten :slight_smile:

Vi har ogsaa en der altid hänger rundt ude paa toilettet… Der vil med ind naar der skal tisses… Altsaa det er jo ogsaa saa spändende …
Det ville ikke undre mig, hvis de selv en dag sidder oppe paa brillen og tisser :slight_smile:

Det tenderer jo til dyreplageri det der Dorte

-rofl -rofl

-LOL Hvor er de dejlige :wehuu: