Mor! Hvornår flytter vi?

Jeg er klar:rock:

Burde du ikke bruge tid på at pakke i flere kasser, i stedet for at sidde og blankpolere dine katte ?? :venter:

Kæft, en smuk sort missekat :wehuu:

Du godeste…:tihi:

Jeg har aldrig set så blankpoleret en kat.
Smuk og smukkest :rundtosset:

[quote=Skattekat;333732]Burde du ikke bruge tid på at pakke i flere kasser, i stedet for at sidde og blankpolere dine katte ?? :venter:

Kæft, en smuk sort missekat :wehuu:[/quote]

[quote=Mona Jensen;333735]Du godeste…:tihi:

Jeg har aldrig set så blankpoleret en kat.
Smuk og smukkest :rundtosset:[/quote]

Hvor er I da bare søde:inlove: Mille takker mange gange for de pæne ord:hjerte:

Ja det ser ud til at det går aaaaaaaaaaalt for langsomt det der. Tsk

Super smuk hun er!! -wehuu

Jeg kan se at Mille er færdig med at pakke - hvad med dig Julle :høhø:

Åh gud. Har lige fyldt de første 7 kasser-what med… ja… skrammel:tihi: Og har endda smidt en masse ud. Gad vide om jeg nogensinde bliver færdig:kryds:

pas nu på der ikke ryger en kat i en af kasserne…:stuck_out_tongue:
god fornøjelse

Vi havde 26 kasser på 42vkm… Bare for at berolige dig :stuck_out_tongue:

:høhø:

Smuk sortemis :wehuu:

Dengang jeg flyttede efter at have boet i mit hus i 20 år, havde jeg 26 flyttekasser og der var altså 2 børneværelser, som også var pakket ned :slight_smile:

Men alt vores tøj havde jeg i sorte sække.

Jeg håber aldrig jeg kommer til at flytte igen. Det var hårdt synes jeg :slight_smile: Så vi bliver boende i vores gamle skrummel af hus. Her er også god plads til både dyr og det hele. Der kommer jo nok nogle børnebørn om nogle år :slight_smile:

Men jeg kan godt forstå I glæder jer til at flytte i hus.

[quote=Bodil;333767]pas nu på der ikke ryger en kat i en af kasserne…:stuck_out_tongue:
god fornøjelse[/quote]

Jeg har løftet dem op MANGE gange:tihi:

[quote=Marianne K;333778]Smuk sortemis :wehuu:

Dengang jeg flyttede efter at have boet i mit hus i 20 år, havde jeg 26 flyttekasser og der var altså 2 børneværelser, som også var pakket ned :slight_smile:

Men alt vores tøj havde jeg i sorte sække.

Jeg håber aldrig jeg kommer til at flytte igen. Det var hårdt synes jeg :slight_smile: Så vi bliver boende i vores gamle skrummel af hus. Her er også god plads til både dyr og det hele. Der kommer jo nok nogle børnebørn om nogle år :slight_smile:

Men jeg kan godt forstå I glæder jer til at flytte i hus.[/quote]

Det er nu også min plan at dette er sidste gang jeg skal flytte:)

Eller det vil sige på et tidspunkt, rykker jeg jo ind i en 1 værelses med låg. Men der er der nogle andre som skal tage slæbet:høhø:

Jeg er sikker på at Lasse, rødderne og jeg hurtigt vil falde til i huset:)

Og rødderne vil uden tvivl nyde deres løbegård:wehu:

Sikke da en flot og skinnende misser.:wehuu:
Hilsen Lisbeth

Nuuuiiii så smuk hun er

Jeg skal spørge fra Lilli, hvilken balsam Mille bruger, for at blive så smuk blank.

Knus Elin og miv miv fra en misundelig Lilli