Mor, jeg sover altså!

Jeg er jo den heldige ejer af en lille “hittekat” (eller container-kat), og hun har det med at gemme sig de mest mærkelige steder.
Det troede jeg også var tilfældet i dag, men prinsessen havde såmænd bare valgt at sove i sengen oven på kattenes jule/nytårs-gaver.

Mums de her dufter dejligt.

Og fungerer endnu bedre som hovedpude.

Mor, jeg sov altså. :argh:

Derefter faldt Ami i søvn igen, men jeg nåede lige at få taget et rigtig flot nærbillede af hende,
hvorefter jeg lovede hende, at jeg nok skulle lade hende være i fred. :inlove:

Endnu engang priser jeg mig lykkelig for, at hun er sådan en sød kat, der bare hviler i sig selv selvom hendes start på livet ikke har været særlig optimalt.
Jeg er i hvert fald glad for at vi fandt hende i containeren den kolde vinterdag i november 2008 for hun giver bare så meget glæde herhjemme. :hjerte:

Hvor er hun skøn!! Umiddelbart ligner hun da faktisk “en hel racekat”… burmeser eller noget i den stil?

:inlove::inlove: Hun er altså smuk, hvordan kan man dog smide så dejlig en kat ud :love2:

Hun ser smuk og dejlig ud. :hjerte:
Hvor var det heldigt, I fandt hende, for sådan en kat, der hviler i sig selv, er guld værd at have i flokken. :slight_smile:

Smuk hun er! :wehuu:

Hvor er hun bare dejlig og heldig at I fandt hende, så hun ku få et godt og trykt hjem, hvor hun jo helt klart er meget højt værdsat :slight_smile:

hvor er hun smuk!!

Hun er rigtig lækker, er hun… Og de der Kong “dimser” er også et hit herhjemme… OGSÅ som hovedpuder… Og som balle løftere!! Jow jow :slight_smile:

Rigtig mange tak for Jeres finde kommentarer om Ami. Hun er lige pt. stået op fra sin lur og sidder og kigger med nu. Hun er en rigtig dejlig mis, og den dag i dag forstår jeg slet ikke at man kan smide sådan en charmetrold ud - eller glemme at efterlyse hende/se efter efterlysninger.

[QUOTE=Margrethe;767112]Hvor er hun skøn!! Umiddelbart ligner hun da faktisk “en hel racekat”… burmeser eller noget i den stil?[/QUOTE]Uha hvad hun er en blanding af må guderne vide. Men hun har mange burmesertræk, også hvad angår sind (medmindre, at PiaB lyver omkring “velkro-katten”). :cool2: