Hvor er de bare søde og smukke…Hanne,er du heeeeeeelt klar over, hvor meget jeg glæder mig til…nowet…engang med tiden :D, eller skal jeg liiiige pensle det lidt ud måske
Tak skal I have
De er et par skønne, glade piger de to, og de har stor glæde af hinanden.
Jeg er glad for, at vi kan tilbyde kattene at komme udenfor, for som I kan se, så nyder de det virkelig.
Huuurrrraaaa for kattelemmen, for de drøner ud og ind 149 gange om dagen :høhø:
Nogle af vores andre katte foretrækker klart at blive indenfor, hvor brændeovnen sørger for at temperaturen er på 20+
Felina har en lille plet under hagen For jeg går ud fra, det ikke er makrel i tomat :høhø: Og sikke nogle øjne hun har på det første billede? Er de så intense i farven i virkeligheden, eller er det kameraet og lyset?
@Ingrid - Felina har en lille plet under hagen (Det er ikke makrel i tomat … sådan et billede ville jeg aldrig lægge op :høhø:)
På det første billede ændrede jeg lidt på lysstyrken. Derfor ser hendes øjne lidt mørkere ud end normalt, men hendes farver er generelt meget intense.
@Finn - vores vagttårn er en fantastisk opfindelse. Kattene nyder virkelig at drøne op og ned ad det.
De bruger det også til at hvæsser kløer i … og skiftes til at nyde udsigten fra toppen
Og tak til alle I andre, der har lagt søde kommentarer om Felina og Dooley
Hvor er de dog kønne, Felina får dog liiige det der ekstra kik & så er jeg stadigvæk vild med jeres pragtfulde vagttårn, sådan et gad jeg godt have, hvis jeg engang flytter i hus!