Mor og datter udenfor i sneen (Felina & Dooley)

Felina og hendes mor Dooley elsker sneen. De er udenfor i haven mange gange i løbet af dagen.
Her er et par stemningsbilleder af damerne :love2:

Felina fanget i et af hendes få roligere øjeblikke (Jeps hun kan godt sidde stille)

For det meste ser vi hende dog sådan her … altid klar til at “komme videre” :høhø:

Mor Dooley tager det mere afslappet …

og elsker at nyde udsigten fra toppen af krads- og udsigtstårnet

Rigtig gode billeder, Felina ser bare rigtig skøn ud :smiley:

Sikke de smukke piger hygger sig :iloveyou:

:inlove: Hvor er de fine.

Jeg GLÆDER mig til den dag, vi kan tilbyde det samme.

Hvor er de bare søde og smukke…Hanne,er du heeeeeeelt klar over, hvor meget jeg glæder mig til…nowet…engang med tiden :D, eller skal jeg liiiige pensle det lidt ud måske :smiley:

Smukke missere :smiley: Skøn udstråling og aftegn de har!

Tak skal I have :neje:
De er et par skønne, glade piger de to, og de har stor glæde af hinanden.
Jeg er glad for, at vi kan tilbyde kattene at komme udenfor, for som I kan se, så nyder de det virkelig.
Huuurrrraaaa for kattelemmen, for de drøner ud og ind 149 gange om dagen :høhø:
Nogle af vores andre katte foretrækker klart at blive indenfor, hvor brændeovnen sørger for at temperaturen er på 20+

Sim-Sim jeg har hvisket “nowet” i Dooleys ører :tihi:

Du tager altid godt billeder :smiley:

Hvor de smukke, specielt Felina :wehuu:.

Felina har en lille plet under hagen :hjerte: For jeg går ud fra, det ikke er makrel i tomat :høhø: Og sikke nogle øjne hun har på det første billede? Er de så intense i farven i virkeligheden, eller er det kameraet og lyset?

Skønne billeder af to smukke katte :hjerte::hjerte: - og naturligvis skal vagten i toppen af tårnet passes i alt slags vejr. Så har naboerne også noget at kigge på… :smiley:

@Ingrid - Felina har en lille plet under hagen :inlove: (Det er ikke makrel i tomat … sådan et billede ville jeg aldrig lægge op :høhø:)
På det første billede ændrede jeg lidt på lysstyrken. Derfor ser hendes øjne lidt mørkere ud end normalt, men hendes farver er generelt meget intense.

@Finn - vores vagttårn er en fantastisk opfindelse. Kattene nyder virkelig at drøne op og ned ad det.
De bruger det også til at hvæsser kløer i … og skiftes til at nyde udsigten fra toppen :slight_smile:

Og tak til alle I andre, der har lagt søde kommentarer om Felina og Dooley :tak:

Felina er bare såå flot! :hjerte:

Hvor er de dog kønne, Felina får dog liiige det der ekstra kik :hjerte: & så er jeg stadigvæk vild med jeres pragtfulde vagttårn, sådan et gad jeg godt have, hvis jeg engang flytter i hus!