Morgengaven

Hvis du kan bruge en flink, prikket europe dreng, så er du velkommen til at overveje Mascot :slight_smile:
VH
Susanne

Nu har jeg selv en skøn Europe pige fra Susanne, og hun er bestemt ikke bange for at mosle og tage den helt store bokse tur med både vores kastrat drenge, men også vores store brune labrador (på “små” 45kg) og hun ELSKER det !!

Hvor er han lækker, og som altid får du nogle dejlige skud (med gode tekster).
Stort TILLYKKE med ham :love2:

[QUOTE=Susanne W;1314918]Det kan man ikke - han spinder jo konstant hvis ellers han er vågen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, han er forfærdelig… dejlig :hjerte:

De fleste bliver lidt overraskede over, hvor kraftfuld hans motor er :tihi:

Hvad skulle det hjælpe? Første kan kom vi hjem med en 3 årig kastrat :klapper:

Dét gør man nemlig! Jeg kan klar anbefale det :wink:

… Jeg har forresten gået og grinet i skægget over, at du nu får en brun mere, og jeg har fået en blå :stuck_out_tongue:

[QUOTE=DK Lindvig;1314958]Hvor er han lækker, og som altid får du nogle dejlige skud (med gode tekster).
Stort TILLYKKE med ham :love2:[/QUOTE]

Mange tak, Hanne! Men med de lækre katte, jeg møder på min vej, så kan det da næsten ikke blive til andet :hjerte:

Tillykke med ham :inlove: Han er da noget af en lækker lille én! :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg tilslutter mig koret, det på eget ansvar at besøge Susanne :høhø::høhø::høhø:

[QUOTE=Susanne W;1314953]Hvis du kan bruge en flink, prikket europe dreng, så er du velkommen til at overveje Mascot :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Han kan helt sikkert godt bruges :wink:
Jeg kan bare ikke hente ham før til oktober. Hvis det bliver til noget. Skal jo osse se om han passer sammen med mig :wink:

Nurh hvor er han (også) bare vildt nuttet :wehuu: Godt jeg ikke er killinge menneske :rock: Så kan jeg nemlig godt klare at besøge ‘Fristelsernes Paradis’ aka. Susanne og Claus’ hjem :fløjte: Dog har jeg i år gentagne gange måtte minde mig selv om, at jeg ‘kun’ må have to katte, hvor jeg bor :ups: For Susanne og Claus havde nemlig en lille bimseline killing, som jeg ‘kom til’ at forelske mig ret meget i :surrender1: Er lidt nervøs for, at mit ‘jeg er ikke killinge-menneske’ filter er ved at forsvinde :yikes:

Kommer jeg til at kunne opleve det lille vidunder ‘live’ :?:wehuu:

Nå jamen så må det jo blive sådan… Det gør vi :slight_smile:

Husk at fortælle det til Lars :stuck_out_tongue:

:tihi: Det ved han godt… Det er ved at være lidt siden det blev bestemt :slight_smile:

Morgengaven er efterhånden 8 måneder, og som de fleste ved, en lidt stor dreng. Og stadig lige så dejlig, som dagen er lang* :heart:


Han kan næsten falde i søvn, når han ligger sådan

*) Når han ikke lige er et møgkræ, der tygger i alt og ikke hører efter!

18 Synes om

Skønt billede :heart:

2 Synes om

Han er godt nok en bette sød dreng :slight_smile: Bedre morgengave skal man vist lede længe efter :two_hearts:

2 Synes om

Og han er garanteret ikke spor morgengnaven, selv om jeg bliver ved med at læse det sådan :slight_smile:

1 Synes om

Lækre ham og hvor ser I søde ud sammen!

Galath nu læser jeg også tråden som morgengnaven hver gang jeg ser den. Tak for det. :joy::joy::joy::joy: