Morgenguf og aftenguf

To af flokkens daglige højdepunkter er, når mor står op, og når mor kommer hjem, for så er det guftid.

Selv om de allerede har fået en solid morgenfodring med Lux og tørfoder, så skal Lene bare vise sig i køkkenet, før de kommer myldrende…

Snehvide er den mest tålmodige, mens de to unge næsten ikke kan styre forventningspresset…

Det er såmænd ikke andet end en pose sovseguf, men de elsker det - også Rags, der ellers mest er til tørfoder.

Om aftenen er vi begyndt at give dem rå kyllingelår 2-3 gange om ugen…

Der arbejdes ihærdigt…

og især damerne nyder at rive og flå.

Rags spiser ikke så meget, så han nøjes med et par gode, afskårne bidder.

Snehvide og Caithlyn fortsætter, til der kun er knogler tilbage. :slight_smile:

Herlige billeder af flokken :smiley:

Snehvide er en dame der har roen, tålmodigheden & værdigheden, til at vente :hjerte:

Mange tak, Britta. :slight_smile:

Mange tak, Ea. Meget præcist udtrykt - sådan er hun nemlig. :slight_smile:

Sikken da de smovser :smiley:

Hvor har Snehvide godt nok bare en pæn hage, sådan nu man lige kan se den i profil :slight_smile:

Sådan en gang rå kylling er bare GUF! :thumbup:

[QUOTE=Eife;1183182]Sikken da de smovser :smiley:

Hvor har Snehvide godt nok bare en pæn hage, sådan nu man lige kan se den i profil :)[/QUOTE]

Nørd :rulleøjne:

:stuck_out_tongue: (jeg elsker også gode, stærke hager og Snehvides er fiin :hjerte:)

Glade somali-haler er bestemt heller ikke at kimse af :wehuu:og dem er der da masser af her :tihi:

[QUOTE=Beydana;1183190]Nørd :rulleøjne:

:stuck_out_tongue: (jeg elsker også gode, stærke hager og Snehvides er fiin :hjerte:)
[/QUOTE]

Jamen det giver bare sådan en harmoni til katten med en god firkantet hage fremfor sådan en teske formet en :tihi:

Utroligt at I ikke har somalierne på bordet:yikes:, dejligt at se de nyder den gode mad:D

Hvor er de skønne :hjerte:

Har lige smidt daggamle ud i gården - så ser mig og hunden ikke kattene mere i dag

[QUOTE=Eife;1183182]Sikken da de smovser :smiley:
Hvor har Snehvide godt nok bare en pæn hage, sådan nu man lige kan se den i profil :-)[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Jeg har aldrig tænkt over det før nu, men hun har faktisk også den smukkeste hage i landet her. :smiley:

Mange tak, Nina. De er meget glade for det. :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;1183190]Nørd :rulleøjne:
:stuck_out_tongue: (jeg elsker også gode, stærke hager og Snehvides er fiin :hjerte:)
Glade somali-haler er bestemt heller ikke at kimse af :wehuu:og dem er der da masser af her :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Katrine. Caithlin har hagen og Rags har halen… :slight_smile:

Mange tak, Majbritt. De er begge yderst velopdragne - Caithlin glemmer det kun engang imellem… :slight_smile:

[QUOTE=lenschow;1183215]Hvor er de skønne :hjerte:
Har lige smidt daggamle ud i gården - så ser mig og hunden ikke kattene mere i dag[/QUOTE]

Mange tak, Helle. Det ville vores sikkert også være glade for. :slight_smile: