Mors Dag, Hvad fik i?

Jeg er ikke mor, (udover til kattene og hunden, selvfølgelig) så jeg fik ikke noget. Men jeg forærede min egen mor en stor buket roser.

jeg var sammen med min mor i lørdags hvor hun fik en orkide til samlingen - det er ved at være svært at finde en hun ikke har i forvejen :slight_smile:

Mig og min søster giver min mor en limegrøn parasol:D
Hun har ikke fået den endnu, da vi var til konf. i går:)
Vi håber hun bliver glad for den!!..

Jeg gav min mor 2 Clematis til haven, som hun blev meget glad for :wink:

Min kæreste siger, at misserne ikke har givet ham penge til at købe en mors dags gave for :frowning:
Til min fødselsdag fik jeg opsamlings cd’en med Pink af dem, og de mangler stadig at betale pengene tilbage til min kæreste :wink:
Så han har besluttet sig ikke at lægge ud for dem mere :lol:

Jeg går som sådan heller ikke op i Mors dag, men “begivenheden” plejer at ligge i den periode, hvor min mor går i haven, så hun får en “velkommen-tilbage-til-haven” / “mors dag”-gave i form af nye planter, hun kan få ud i haven. Det bliver hun altid glad for - uanset hvilken plante jeg formår at komme hjem med. Jeg er dog med alderen blevet mere bevidst om hvilke planter, der er passende at give. Som barn var det primært optrukne mælkebøtter, tidsler, brændenælde-planter eller hvad jeg lige havde fundet på vej hjem fra skole. :tihi:

I år fandt (købte) jeg en blåbær-plante og en tranebær-plante til hende. Dem blev hun også rigtig glad for.

Min mor plejer altid at få en lille blomst på mors dag, men om lørdagen da vi var oppe i byen fandt hun et par sandaler hun måtte eje… Så dem fik hun af mig i stedet for :smiley:

Oliver har givet mig en masse våde møssere… og lod mig sove længe om lørdagen! :besvimer:

Jeg fik jordens gladeste dreng og min mor fik jordens gladeste barnebarn og datter :love2:

Min søn blev konfirmeret i går, så det var den absolut skønneste mors dags gave man kunne få :hjerte:

Normalt er det ikke noget vi går op i. En gang imellem husker mand og børn det, og så får jeg en bette dusk, hvilket jeg selvfølgelig bliver glad for (men jeg ville nu - hvis jeg skal være RIGIG grov - hellere have en blomst jeg kan sætte i haven :tihi: )

Da jeg voksede op, blev der ikke gjort noget ud af Mors Dag, selvom jeg da en gang imellem har halshugget et par blomster på vej hjem fra skole til ære for min mor. :ups: Jeg må faktisk indrømme, at jeg ikke engang var opmærksom på, at det var Mors Dag i går! Men som mange andre synes jeg at kærlige udtryk er fantastiske at give og modtage, lige meget hvilken dag det er. - Det håber jeg også at min mor gør, nu jeg ikke tænkte på det i går, men mon ikke. :slight_smile:
Meeen når/hvis jeg engang selv får sat nogle unger i verden, kunne det da godt være at jeg skulle indføre “Mors Dag”… :høhø: Det lyder i hvert fald som om I andre har fået nogle skønne gaver, som I er blevet glade for - og så kan det jo være ligemeget om det i virkeligheden er “blomster-forhandlernes-dag”, for det gør det da ikke mindre dejligt, at børnene har valgt at værdsætte én på lige netop Mors Dag. :slight_smile: Ungerne ved jo ikke noget om Interfloras profit-bagtanker bag. :cool2:

Jeg fik tre havepalmer af ungerne. Jeg havde udtalt, at jeg gerne ville have dm i min løbe/hyggegård. Og de huskede manden. :rock:
Men den bedste gave er nu det billede Anja på 14 år har malet til mig. Det er noget der varmer et blødt morhjerte:hjerte:

Jeg fik intet da Mathias hver gang han får penge i hånden putter dem i sparegrisen og manden kørte hjemmefra for og sætte op til udstilling kl 5 om morgenen så helt fint der. Da dagen altis ligger på hans fødseldag er den lidt akavet hos os :wink:
Min tidligere svigermor som jeg har brugt som min mor i en længere årrække fik en buket blomster overrakt på udstillingen i Hårlev og dem blev hun glad for. Min egen mor fik ikke noget da hun var til konfirmation og derfor ikke var hjemme. Så hun har en gave til gode :wink:

Min mor fik frisk morgenbørd fra bageren og æren at passe mine drenge så jeg kunne komme på udstilling :tihi:

Jeg fik et “verdens bedste mor” termokrus af mine drenge :wehuu:

Jeg fik 2 ægte pandora led af mine 3 børn, samt en stor buket fra min datter og endnu n buket af min svigerdatter :-)))

Min mor fik 3 pandora Kopi led og en stor dekoratin til at stå på terassen

[QUOTE=Helene;593238]Jeg tilslutter mig Tante Tut, for jeg fik ingenting og gav heller ingen ting…

I vores familie er vi sådan lidt modstandere af de der fjollede dage som vist KUN er til for blomsterhandlere og chokoladeforretningernes skyld.

Her får jeg blomster jævnligt og udenfor ‘højtiderne’, lige som jeg altid tænker på min Mor og køber små hyggelige ting til hende når jeg falder over noget jeg véd kan have hendes interesse. Men jeg synes ikke vi behøver en bestemt dag, for at huske på hinanden. Synes det er meget federe at blive overrasket…[/QUOTE]

LIGE mine ord, gider heller ikke bruge mine penge på sådan noget pjat…desuden er priserne på blomster jo osse sat betragteligt op sådan en dag…
Nej så heller blive overrasket en anden dag end lige der…
I vores familie har vi aldrig brugt det der.

[QUOTE=•~ Rikke ~•;593484]Jeg gav min mor 2 Clematis til haven, som hun blev meget glad for :wink:

Min kæreste siger, at misserne ikke har givet ham penge til at købe en mors dags gave for :frowning:
Til min fødselsdag fik jeg opsamlings cd’en med Pink af dem, og de mangler stadig at betale pengene tilbage til min kæreste :wink:
Så han har besluttet sig ikke at lægge ud for dem mere :lol:[/QUOTE]

Wiiie så må misserne bestemt ha’ givet kæresten penge til at købe en mors dags gave for, for han kom hjem med et par super skønne solbriller til mig :hjerte:
Tusind tak mine skønne drenge :hjerte:

jeg gav min mor i fredags, diverse solcremer og lotions, da mine forældre rejste sydpå lørdag morgen…

fik en sms fra min søn " glædelig morsdag"…

afdøde svigermor fik en smuk orange buket på graven

mine søskende og jeg gav min mor blomsterløg for 600 kr (min søster er blomsterbinder så det har nok været med rabat endda). Hun er nemlig ved at ordne have så hun blev super glad :smiley: