Mors Dreng Charlie

Jeg ved godt at der er mange der synes der var synd for ham, og det var det også…

Men jeg kan ikke lade vær…

Jeg sad og kiggede på gamle billeder af Charlie i aftes, og jeg bliver lige forelsket :wehuu: hver gang når jeg ser ham med hans Mohawk og moonboots (da han var blevet klippet) …han har aldrig været så charmerende som han var på den gang… :inlove:

Can’t help myself.

Må vi se??? :slight_smile:

LOOOL Ja de billeder husker jeg også tydeligt:wehuu:

der kunne man nemlig tydeligt fornemme hans dejlige fede skønne lære vamset poter:wehuu:

Enten må du vente til jeg kommer hjem, eller også må vi håbe min kære mor gider ligge nogle op af ham…for jeg har ikke lige nogle her på job…:brist:

[QUOTE=Missepigen;148789]Jeg ved godt at der er mange der synes der var synd for ham, og det var det også…

Men jeg kan ikke lade vær…

Jeg sad og kiggede på gamle billeder af Charlie i aftes, og jeg bliver lige forelsket :wehuu: hver gang når jeg ser ham med hans Mohawk og moonboots (da han var blevet klippet) …han har aldrig været så charmerende som han var på den gang… :inlove:

Can’t help myself.[/QUOTE]

Helt enig:) De billeder jeg har set af ham, hvor han er trimmet i bund:wehuu:
Jeg tænker nogen gange om min pige skal have samme tur:muhaha:

[quote=~Prinsesse~;148862]Helt enig:) De billeder jeg har set af ham, hvor han er trimmet i bund:wehuu:
Jeg tænker nogen gange om min pige skal have samme tur:muhaha:[/quote]

Det er jo selfølgelig super synd for misserne men hallo! Efter at hav set Charlie sådan der, kunne jeg faktisk lidt forstå dem der får klippet deres pudler:tihi:…selvom jeg også synes at det er synd…

Det er nu mere synd for katten at gå rundt med pelsknuder! De hiver og niver i pelsen, og man kan bare se, hvor lettet, en kat føler sig, når de er blevet barberet af.
Flere, jeg kender, har katte med en rigtig dum pels, der bare knotter til på no time, ligegyldigt, hvad de gør, og de katte får en barbering med en særlig shaver/klipper en gang pr ½ år, uden problemer.

Gia bliver sommerklippet på mave og lår, tyk pels i hedebølgen vil jeg ikke byde hende.
Jeg har bestilt Ann (K) til at kigge forbi efter Frb. udstillingen i maj :thumbup:
Der plejer at komme en maj-hedebølge midt i måneden, så er hun klar, og slipper for mavsefrisering til engang i oktober (jeg bruger en baby-børste i mellemtiden for at opretholde gode vaner mht pelspleje).

Ååååååårh…det er jo blot ligesom med mennesker;
nogle har meget hår…andre har intet -høhø

Jeg er vild med Charlie…
For han ser så sød ud - både uden og med…

mor har du ikke nogle billeder af ham hvor han står op??

[quote=MiSi;148886]Det er nu mere synd for katten at gå rundt med pelsknuder! De hiver og niver i pelsen, og man kan bare se, hvor lettet, en kat føler sig, når de er blevet barberet af.
Flere, jeg kender, har katte med en rigtig dum pels, der bare knotter til på no time, ligegyldigt, hvad de gør, og de katte får en barbering med en særlig shaver/klipper en gang pr ½ år, uden problemer.

Gia bliver sommerklippet på mave og lår, tyk pels i hedebølgen vil jeg ikke byde hende.
Jeg har bestilt Ann (K) til at kigge forbi efter Frb. udstillingen i maj :thumbup:
Der plejer at komme en maj-hedebølge midt i måneden, så er hun klar, og slipper for mavsefrisering til engang i oktober (jeg bruger en baby-børste i mellemtiden for at opretholde gode vaner mht pelspleje).[/quote]

hej Missi,

:thumbup: Jeg er helt enig med dig! Jeg har aldrig set noget så ynkeligt som da mig og min kusine fik charlie hjem og han ikke engang kunne hoppe fra gulvet og op i vores seng…og så lugtede ham…den lille stakkel!!!:fryser:

Synte du virkelig han skal være helt til grin :tihi:

[quote=birtheras;148905]Synte du virkelig han skal være helt til grin :tihi:

[/quote]

Til grin??!?!?! -kaisålæredet

Hvad snakker du om! Mohawk og moonboots er den seneste mode! Han er jo bare med på moden! Mere kan man ikke sige om ham!

Jeg kan bare ikke stå for ham…min lille sure kineser iført moderne hår og moonboots…(det har jeg billede af derhjemme, uploader senere)

Jaaa der er vel noget helt skønt over ham, selv med hans korte frits :smiley:

Kan slet ikke sige det nok gange! Er total dybt forelsket i punker Charlie! Tiihii! Han er jo bare så fin!!!

:wehuu::wehuu::wehuu:

Charlie… du skal ikke finde dig i det… :tihi::tihi:

Du er bare så dejlig, både med og uden hår.

Psssssst, har du et par rigtig flove billeder af din mor eller missepigen - så tøv ikke med at smide dem ind til os.

:fløjte::fløjte:

Det er vitterligt få der kan bære moonboots… men ham Charlie han gør det med stil…

Han er bare så kær <3

Årrrw… Han er da herlig… hehe

Åhhh han er da bare så dejlig, også i den mundering -høhø :wehuu::wehuu::wehuu: