Mosier i knibe

Vi havde fået et gammelt kradsetræ af Stinepigen, som de ikke skulle bruge mere. Sådan et her:

Så kunne vi nemlig bruge stammerne til at bygge noget til kattene.

I dag skilte jeg så kradsetræet ad og lagde hulen væk, for den var nok ikke helt stor nok til mine basser. Men dét skulle Mosier da nok modbevise :høhø:

Masser af plads!

Han var kravlet ind af hullet i siden, men havde lidt problemer med at få vendt rundt derinde og valgte så at kravle/mase sig ud af hullet i toppen.

Hiiiiiiiiiiidrrrrrrrr!

Det var én pote…

2 poter… Så mangler vi bare bagdelen :S

Ingen problem :cool:

Og så slutter vi lige af med et billede der er mindre afslørende, så han ikke bliver alt for ked af det :tihi:

Hvor der er en vilje er der en vej.:rock: Men dejlig er han lige meget hvad han laver. :wehuu:

:rock::lol::lol: Hvor er han dygtiiiig! Og nogle gode billeder. Jeg var flad af grin…det er jeg sådan set stadigvæk lol

-LOL Det er da MASSER af plads Simone! hvad snakker du om?! -LOL

Hold op hvor er han sød! -LOL

Det er de sjoveste billeder jeg har set i lang tid - åh altså, den herlige kat.

TAK for et godt grin

:lol::lol::lol::lol:

:lol::lol:

Jeg kan godt lide, at sidste step kræver, at han holder tungen lige i munden :thumbup:

Skønne billeder af en lækker dreng :hjerte:

Herlig serie, der beviser, at hvis hovedet kan komme igennem, kan resten af katten også - sådan lige akkurat… :klapper:

:klapper: :klapper: Hvor er han bare herlig!
Mosier er den dejligste missedreng i verden :hjertehop: (udover mine Teddy-bjørn)

haha… ja det er ligefør jeg siger “så kan han lære det”, men på den anden side er det jo også typisk katsk at stikke hovedet næsen i al ting :wink:

Tak. :smiley:

Tak. :smiley:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1073063]-LOL Det er da MASSER af plads Simone! hvad snakker du om?! -LOL

Hold op hvor er han sød! -LOL[/QUOTE]

Jamen, jeg kan godt se det - Masser af plads! :klapper:

[QUOTE=Eva;1073080]Det er de sjoveste billeder jeg har set i lang tid - åh altså, den herlige kat.

TAK for et godt grin

:lol::lol::lol::lol:[/QUOTE]

Selv tak. :smiley:

:smiley:

[QUOTE=Temple Bar;1073095]Jeg kan godt lide, at sidste step kræver, at han holder tungen lige i munden :thumbup:

Skønne billeder af en lækker dreng :hjerte:[/QUOTE]

Tak, Mette. :smiley: Det med tungen… Det er vist det klassiske kattemove “Dét gik jo fint og der var alligevel ingen der så det! Nu slikker jeg mig om munden og så lidt på poten, så ingen fatter mistanke!” :høhø:

Tak, Finn. Hans hoved må vist ikke skrumpe i hvert fald. :tihi:

[QUOTE=StinePigen;1073111]:klapper: :klapper: Hvor er han bare herlig!
Mosier er den dejligste missedreng i verden :hjertehop: (udover mine Teddy-bjørn)[/QUOTE]

Tak, Stine. :smiley: Ja, han er så. :inlove:

De gør sig ikke særlig meget i huler. Specielt ikke Mosier. Så jeg havde godt nok ikke lige regnet med at han ville kravle derind. Men jeg kan da godt se, at han lige skulle bevise at jeg tog fejl, da jeg sagde at der slet ikke var plads til ham. :høhø:

:høhø: :love2: :høhø: :love2: :høhø: :love2:

Hold nu op, hvor er det en skøn serie billeder - han er bare SÅ dejlig - man kan se, at han virkelig TÆNKER om han kan komme helskindet ud igen.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Gang på gang, beviser Mosier at han bare er uimodståelig! :inlove:

:smelte: Ååååååh… Han er da bare fantastisk til alt - selv at suge numsen ind :wink:

med dumstædighed kommer man langt LOL

herligt.

[QUOTE=Tante Tut;1073235]:høhø: :love2: :høhø: :love2: :høhø: :love2:

Hold nu op, hvor er det en skøn serie billeder - han er bare SÅ dejlig - man kan se, at han virkelig TÆNKER om han kan komme helskindet ud igen.

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Tak, Tut. :smiley:

Ja, han havde et MEGET koncentreret blik. :klapper:

Tak, Ea. :hjerte:

:klapper: En egenskab man tydeligvis ikke skal undervurdere!

:høhø:

:smiley:

Det her billede er helt fantastisk, men jeg får altså seriøs klaustrofobi af at se på det :klapper: