Mosier og Slaggy

Jeg fik endelig fundet kameraet frem i dag. Min computer har det ikke så godt for tiden og bliver hurtigt meget varm. Den kan derfor ikke rigtig trække programmer som photoshop og kameraet har derfor ligget i en kasse og kedet sig.
Men i dag kom det altså frem, og så måtte jeg jo tage det som en udfordring, at der ikke kan “snydes” med billederne bagefter. :høhø:

Så her er nogle hverdagsbilleder af bisserne. Mosier først.

Mosier elsker sin foderbold. Den er bare så sjov :rundtosset:

Han bruger også meget tid på det lille kradsetræ foran hoveddøren, hvor han er vagtkat :slight_smile:

Og gør kløerne klar, til hvis der kommer ubudne gæster

Man kan også tit finde ham siddende på trappen

Det betyder tit, at der skal leges fangeleg :høhø:

Uden hoved :yikes:

Smukke Mosier, der snart fylder 4 år :hjerte:

Så er vi kommet til Slaggy.

Hun skulle lige sætte pelsen rigtigt, når nu der skulle tages billeder :fin:

Slaggy er altid med på badeværelset og tigger og beder en om at tænde for vandet i badekaret. Så skal det inspiceres.
(Tag jer ikke af vores alternative “vådrumssikring”. Vi skal heldigvis snart have lavet nyt badeværelse. :høhø:)

Og når man slukker for vandet igen, så sidder hun og glor ned i afløbet “Hvor blev det af? :uha:

Derudover er kasser selvfølgelig et hit og Slaggy synes det er sjovt at ligge og te sig tosset derinde.

Vores nye sofaer er rigtig gode, synes Slaggy. De lave armlæn med bløde puder er gode at putte opad, hvis vi ikke lige har tid :tihi:

Det var dagens høst. :blomst:

Åh, de knurhår, ham (jeg antager det er en han) Mosier har. Det er jo lige før at han kan åbne sin egen knurhårs-ekstension-biks.
Herlige katte, der viser typisk “Coon”-adfærd. :hjerte:

[QUOTE=Maibrit;1039767]Åh, de knurhår, ham (jeg antager det er en han) Mosier har. Det er jo lige før at han kan åbne sin egen knurhårs-ekstension-biks.
Herlige katte, der viser typisk “Coon”-adfærd. :hjerte:[/QUOTE]

:klapper: Den foretningside giver jeg videre til Mosier. :ok: Ja, hans knurhår er så skønne. Han går også under navnet Prins Knurhår.
Tak. :slight_smile:

De er så dejlige:hjerte::hjerte: - og det må da også være skønt for dem at have fået mere plads. Med trappe og alting. :smiley:

Tak. :smiley:

Jeg tror faktisk, de er ret ligeglade med den ekstra plads. De er hvor vi er, resten er ligemeget. :hjerte:

Men trappen! Ja, dén er god at drøne op og ned af, når man får et flip. :smiley:

Lige netop. Det var tydeligt, at Rags ikke kendte til trapper, da han kom her, men der gik ikke mange dage før han var med i den vilde jagt. :smiley:

Det er altså to pragtfulde katte i har jer, men det ved i jo godt :smiley: Dejligt med lidt flere billeder end ellers :tak:

Ja, det ved vi jo godt - Men det er nu dejligt at få at vide, alligevel. :smiley:

Slaggy og Mosier :hjertehop: :inlove: :lovelove: :hjerte:

Ååååååååååååååååååååååååååh hvor er de to basser altså bare for dejlige :wehuu:

Jeg skal altså ha fundet en adresse så jeg kan få planlagt en katnapning :muhaha:

:smelter:

Hvor er de bare skønne!!! Lige til at kramme.

:knuser:

[QUOTE=Lykke;1039856]Ååååååååååååååååååååååååååh hvor er de to basser altså bare for dejlige :wehuu:

Jeg skal altså ha fundet en adresse så jeg kan få planlagt en katnapning :muhaha:[/QUOTE]

:smiley: Tak, Lykke.

Og det er da godt, jeg ikke har planer om at holde kattenus. Nu tør jeg ikke give min adresse til nogen. :uha: :tihi:

Hvor er de bare skønne!!! Lige til at kramme.

:knuser:[/QUOTE]

:smiley: Tak, Marie.

Det er sådan nogle misser jeg også vil have… dybt suk

De er altså bare smukke. :wehuu: