Møt Milla ny i gjengen ( OSH)

Nå er min lille skjønne Milla kommet hjem.
Hun er sjokoladespottet og snytt ut av nesen på sin vakre mamma, kanskje til med enda vakrere. For meg er hun ihvertfall en drøm som har gått i oppfyllelse :hjerte:

Jeg hentet henne i går,og i dag er vi så kommet hjem.
Hun er en svensk madam, og heter S*CrossBow-Crest ¨Hot Lips på stamtavlen.

Jeg har savnet sånn en liten leopard i forkledning her hjemme,så ventetiden har vært ekstra lang,da man først måtte vente på at mamman skulle vokse opp.

Hun er faktisk enda vakrere i virkeligheten, både med spottene og ørene flagrer avsted når hun løper :høhø:
Men hun er bare 6 mnd,så det vil jo jevne seg til.

Her var jo 6-7 uker tror jeg :

3 mnd :

5 mnd :

Og disse ble tatt i kveldingen i dag/går :

Og så ville man ikke være modell lenger,man ville koooooooose :inlove:

Jeg er så glad for den lille trollungen min er hjemme:hjerte:

:smelter:Har endnu engang fundet ud af, hvorfor jeg skal holde mig fra de tråde med kat. IV…

:wehuu:Kan sandelig godt forstå du er glad :slight_smile:

Hvor er hun sød, Veena. Tillykke! Håber hun må blive alt det du ønsker :slight_smile:

IIIIIIIIIIIIH hvor er hun DEJLIG! Tillykke med hende! AAH nu vil jeg jo også ha’ sådan en lille plethyæne!

WOW :uha:… Hvor er hun smuk :wehuu:

Stort tillykke med hende :slight_smile:

Hvor er hun fin!
Og kose er bare det bedste norske ord :høhø:

Hvor er hun fin Veena - dejlig farve med potentiale for at lave killinger i den helt rigtige farve :wink:

Oh WOW!

Hun er SÅ smuk!!!

Stort Tillykke med hende Veena!
Må hun bringe stor glæde og mange smukke mislinger til dig! :slight_smile:

/Mette

Det kan jeg levende forestille mig… :smiley:

Hun har en utrolig smuk farve og mønster, så jeg kan godt forstå, du er glad for hende. Må hun opfylde alle dine forventninger. :slight_smile:

mums !
og god billedeserie af hvordan lyttelapperne udvikler sig på vores skønne misser.

NUUUUURH… :hjerte:

Wow hun er smuk! :hjerte:
Stort tillykke med hende :slight_smile:

Jeg kan altså ikke lade være:

E.T. phone home :klapper:

Hun er skøn.

Tusen takk alle sammen :smiley:

Hun har funnet seg veldig raskt til rette hos oss.Der kommer enda noen bestemte meninger fra henne,da hun tross alt er 6 mnd og skal vendes til alt som er nytt og få nye venner.
Men alle mine andre har ikke frest en eneste gang til henne :hjerte:
Så nå har hun nesten gitt opp.
Når det kommer til mat utenom tørrfor,så har hun vært en del av gjengen siden hun kom,med andre ord kan hun lett bestikkes :tihi:

Hun er så hærlig,og det var ikke vanskelig å bli glad i henne. Hun elsker kos og er hjelpsom og søt :hjerte: Akkurat som en orientalerfrøken skal være.

I dag har hun fått hilse på den siste hun skal bli kjent med her i huset foreløpig, nemlig Leo. Da fikk hun et oppgitt utrykk i ansiktet " Åh nei,skal det aldri ta slutt,må jeg bli kjent med enda en" :høhø:

Ja,sukk, jeg som elsker for det meste sort, om det kommer med spotter på, eller paddiser, ender vel opp med masse blått og sjokolade nå i stedet :cool:
Jeg får bestille spotter hos alle de fremtidige små,så får det bare være om der kommer andre farger :lys-ide:

Men vi får se, når hun blir litt større,skal hun treffe sin utkårede, en veldig kjekk russer. Og han er rød,og dermed er sjansen stor for flere paddiser :hjerte:

Hun er ikke bare smuk, hun udstråler i den grad et selvværd som få… stort tillykke med skønheden, Veena :slight_smile:

gud hvor er hun smuk !!

Jeg er helt fortabt i hende :lovelove:

Hver gang der er et nyt indlæg i tråden, skal jeg liiiiiige ind og se billederne igen :wehuu:

Ja, Milla:hjerte: er fascinerende. Jeg glæder mig også meget til at følge hendes videre færden. :slight_smile:

Hvor er hun kær :slight_smile:
Jeg elsker simpelthen de der store øre :slight_smile:

Hvor er hun smuk og deeeejlig :inlove:
Stort tillykke med hende :slight_smile: Håber vi får lov til at se mange billeder af skønheden :hjertehop: