Muddi og Gasse

Synes lige I skal se Muddi-Drengen og Gasse-Bassen :hjerte:
Muddi er jo Anjas kastrat dreng, som hun udstiller lidt. Men hans mission her i livet er at blive nusset på maven og blive tilbedt:rock:
Og der skal ikke være tvivl om at den mission går rigtig godt. Vi knus elsker virkelig den store charmetrold med en personlighed udover det sædvanlige. Det er tanken om hans personlighed der kan få solen til at skinne og tårerne til at trille på den fede måde - Muddi er bare Muddi :hjerte::hjerte::hjerte:

Og så er der Gasse. Christas og min dejlige dreng. Han har den dejligste personlighed, fuld af charme og tålmodighed :hjerte:
Han er altid der hvor tingene sker og han kravler gerne i hegn - bare fordi han kan :rock: - og han går aldrig af vejen hvor en tumlekamp med de store. Og så har han en stor forkærlighed for jord, jo mere sort jo bedre :rock:
Gasse har de fedeste linier - og jeg er meget spændt på hvad han udvikler sig til, og hvad han kan give videre til sine børn :hjerte:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:hjerte: Super skønne billeder af et par lækre katte-misser :hjerte:

Sikke nogle dejlige billeder - de virker som et par rigtig dejlige missere :hjerte:

Elsker de dejlige ragger-drenge!!! synes aldrig jeg bliver træt af at se på dem…:hjerte::hjerte:

Sikke et par rigtig lækker drenge :wehuu::wehuu:

De er SÅ skønne, og mit hjerte er HELT tabt Gavin! :hjerte:

De er vist store personligheder begge to, Muddi og Gasse. :smiley:
Og skønne ser de ud:hjerte:

Så synes jeg da du skal komme og hilse på ham i Haderslev om et par uger. Han elsker besøg

[QUOTE=FinnFrode;610678]De er vist store personligheder begge to, Muddi og Gasse. :smiley:
Og skønne ser de ud:hjerte:[/QUOTE]

De er store personligheder, og de er så skønne at bo med. Jeg elsker alle husets katte, men Muddi er bare det der lidt ekstra , som ikke kan beskrives. men kun føles dybt i sindet og sjælen. Og så er han ikke engang min.

Hold da op nogle skønne og smukke katte :hjertehop:

Ja, selv om de alle er dejlige, så er der nogle enkelte katte, der bliver “helt specielt specielle”. Det er en god følelse. :slight_smile:

Enig, synes også jeg føler noget specielt for lille Liam - muligvis fordi han er så ‘besværlig’ og der skal kæmpes en del for hans tillid. I går spandt han for første gang da han fik en nussetur, der var det sgu lige før mit hjerte bristede i en lykkerus…og der havde jeg ellers vasket ham i håndvasken fordi han havde skidt sig selv ned af benet, hvilket gjorde ham rigtig knotten og lidt sky igen. Men det gik hurtigt over og spinderi kom retur.

Synes også bare man kan se på Muddi at han er en rigtig god dreng som let kan gå i hjertet med træsko på, han har simpelthen det dejligste og blideste udtryk!!

Hvorfor er han ikke din - hvad er historien bag det?

[QUOTE=Helene;610793]Enig, synes også jeg føler noget specielt for lille Liam - muligvis fordi han er så ‘besværlig’ og der skal kæmpes en del for hans tillid. I går spandt han for første gang da han fik en nussetur, der var det sgu lige før mit hjerte bristede i en lykkerus…og der havde jeg ellers vasket ham i håndvasken fordi han havde skidt sig selv ned af benet, hvilket gjorde ham rigtig knotten og lidt sky igen. Men det gik hurtigt over og spinderi kom retur.

Synes også bare man kan se på Muddi at han er en rigtig god dreng som let kan gå i hjertet med træsko på, han har simpelthen det dejligste og blideste udtryk!!

Hvorfor er han ikke din - hvad er historien bag det?[/QUOTE]

Muddi er Anjas kat. Hun har selv købt og betalt ham hos Christa og Flemming :slight_smile:
Jeg var inden mødet med Muddi til maine coons og havde som sådan ikke kigget så meget på ragdolls. Men da vi var ovre efter Muddi, skete der bare noget indeni. Og jeg har knuselsket den bette dreng lige siden. Men han ER Anjas nullergøj.
Muddi kan skam sagtens være en bisse og drille de andre. Og når han gør det, så får han den sødeste lille hanekam henover ryggen.
Men der findes ingen som Muddi :hjerte:
Han var med på TICA show sidste år. Og det gik over alt forventning om lørdagen, og på vejen hjem i bilen hører vi Thomas Helmigs Superstar, og følelesen af total lykke og stolthed ender ud i at jeg sidder og vræler i bilen, til tøsernes store fornøjelse. Muddi er en Superstar på sin helt egen specielle måde. :hjerte:

Er Anja din datter?? Jaja, jeg er jo lidt bagud på points fordi jeg ikke har været med på kattegale så længe :smiley:

Men det lyder da til, at du er lige så kattegal som mig, jeg kan også blive fuldstændig rørt over mine missebørn og komme til at tude, synes også racen generelt kan få én til at vende vrangen ud engang i mellem fordi de er så elskelige og gode…(her med ikke sagt at andre racer ikke kan gøre det samme), men de er nu alligevel noget særligt, hvilket man erfarer når man har én i huset og man rigtigt lære dem at kende:hjerte:

[QUOTE=Helene;610867]Er Anja din datter?? Jaja, jeg er jo lidt bagud på points fordi jeg ikke har været med på kattegale så længe :smiley:

Men det lyder da til, at du er lige så kattegal som mig, jeg kan også blive fuldstændig rørt over mine missebørn og komme til at tude, synes også racen generelt kan få én til at vende vrangen ud engang i mellem fordi de er så elskelige og gode…(her med ikke sagt at andre racer ikke kan gøre det samme), men de er nu alligevel noget særligt, hvilket man erfarer når man har én i huset og man rigtigt lære dem at kende:hjerte:[/QUOTE]

Jeps Anja er min datter på 14. Hun er nummer 2 udaf 5

Gasse er nu bare Gavin og flyttet tilbage til mig og Flemming og kun ejet af os :wink:

:smelter:Ham Muddi er godt nok en superskøn kat.

WAUW nogle flotte eksamplarer af racen!!!

MÅ have sådan en skønhed på et tidspunkt :slight_smile: