Muddi savnes ved Lystrup Århus

Hej alle

Min gamle sort hvide hankat blev lukket ud fredag aften og er ikke set siden.

Jeg bor i det nordlige Århus mellem Lystrup og Lisbjerg.

Han er 8 år, øremærket, stor og doven.

I hans yngre dage kunne han godt være væk et par dage, men det er længe siden han har lavet det nummer, og jeg er nu for at sige det mildt, ved at gå op i limningen…

Håber I vil holde øje hvis I bor i området.

Tak.

Du må rundt i området og kalde OG banke på folks døre og spørge dem om dui må få lov at kigge i deres skure og garager og lign.
Især om foråret når folk skal have haveredskaberne frem, lufte dyttebilen og andet der gæør de åbner for ellers lukkede rum, så bliver SÅ mange mis lukket inde.

Ja det vil jeg gøre.

Jeg er forfærdelig bekymret for hvad der kan være sket, han må være blevet væk fredag aften eller nat for han plejer altid at være hjemme når jeg så står op, så jeg begynder at koge suppe på hvilke forfærdelige ting der er sket, for hvem går ud og lukker et skur om aftenen, så tror jeg bare der er andre grunde, men håber det bare er min fantasi der løber løbsk.

Der er folk som har deres skure åbne når de arbejder i deres haver og lukker dem igen og nogle med hængelås på når de er færdige med have arbejdet, og en kat der går frit kan med stor sandsynlighed blive lukket inde i sådan et skur for folk som ikke har en kat selv der går frit holder ikke øje med om der er en kat i deres skur :frowning:

Så det er som Brita siger, du må ud og banke på hos naboer i en god radius og bede dem om at kigge efter i deres skure, lukkede carporte osv. Og hænge efterlysning af ham op på lygtepæle og bede børnene i kvarteret om at holde øje med ham evt. give en belønning til den der finder ham :slight_smile:

Hejsa Trine.

Hvis ikke du allerede har gjort det, bør du også efterlyse ham på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse. Hvis nogen finder ham, vil de sikkert kigge et af de to steder.

Og så findes der flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede. Og som andre allerede har nævnt - sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager. Mobiliser evt. også nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Håber du snart har Muddi sikkert hjemme igen. :kryds::kryds::kryds:

Jeg bor sådan nogenlunde i området (Egå), og skal nok holde øje…

Mht at blive lukket inde - jeg har for snart flere år siden været med en dengang-kæreste ude og lede, og lede, og lede efter hans ældre hankastrat, der heller ikke kom hjem som den plejede. Da vi kom tilbage efter en lang søgning kunne vi høre ham miauve… Kæresten havde såmænd selv fået lukket ham inde i sit eget skur, da han liiiige havde været ude og hente et eller andet :wink:

Så ud og lede og se om du kan høre ham, eller banke på i området og høre om du må tjekke skure, udehuse og kældre osv. :slight_smile:

Tak for alle rådende, jeg kender desværre møllen da jeg mistede en kat for et par år siden.

Håber det her får en mere happy ending - uanset hvad så vil jeg i hvert fald gerne vide hvor han er.

Jeg er simpelthen så bange for at en bil er kommet forbi og har taget ham, har ikke sovet særlig godt i nat og kommer nok heller ikke til det før jeg får vished.

Har været ude at lede i området og talt med en nabo som også nok skal holde øje. Heldigvis er der ikke så mange huse herude på landet så skal nok nå rundt.

Men det er bare så hårdt at lede og være bekymret - føler ikke jeg har lavet andet siden 2008 hvor min anden kat forsvandt.

Jeg håber han kommer hjem igen snart :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Han er fundet, desværre ikke i live - mit livs lys er taget fra mig - hvil i fred elskede elskede Muddi <3

Åhhhh det gør mig ondt for dig :trøste:
Et :lys: for Muddi på hans rejse over regnbuebroen.

Åh nej, :trøste: Føler med dig.

:lys:

Jeg har set mindetråden. Det gør mig så ondt for dig,Trine. :ked:

sov godt lille kat