Muldvarpejæger

Vimmer har gjort sit bedste, for at lære Molly at fange mus, mosegrise og muldvarpe. Han er kommet hjem med mange af de småkræ, og har foræret dem til Molly. Først var de døde, når han kom med dem, men efterhånden var der en del liv i dem, når han videregav sine gaver… til mors store fortrydelse. Men det har åbenbart givet pote.
Her er Molly med sin første fangst:

Hun ser lidt fjollet ud, for jeg fangede hende lige midt i leg… hun legede med byttet som en kat. Gad vide hvorfor? :tihi:

Dyyygtig vapser. :slight_smile: øøøhh… vapsemisser. :slight_smile:

(Men også lidt adr. -tihi)

-LOL hvor er hun dygtiiiig…

men stakkels lille mosegris :frowning:

Dejligt billede Lise :slight_smile:
Tak for det…

Dygtiiigg… :rock::rock:

Kan de ikke lære mine hunde det:?

Vi har simpelthen så mange muldvarpeskud og det ødelægger hele haven, og vapsernes kæmpe løbegård. :argh::argh::argh:

Det er lykkeds for dem 2 gange, den ene gang fangede Manaya en kæmpe rotte og her sidste gang, var det Amy der legede med en levende mosegris (tror jeg det var, lignede et kæmpe marsvin).

Hvorer hun dygtig, hende Mollyhundemissen:)
Vimmer er en god læremester.
Knus Elin

Dygtig vuffer -høhø

Tak for et dejligt billede :wehuu:

Ja, man kan tydeligt se Molly har stået i lærer hos Vimmer -høhø

Smukke Molly :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er hende bare dejlig.

:wehuu:

At tænke sig… at Vimmer kan lære Molly kunsten at blive (næsten) selvforsørgende…

:klapper::klapper:

Dygtig hund. Vores katte kan faktisk det med at fange muldvarper også de voksne. De kan sidde og vogte ved et muldvarpeskud og når de så kan se, at der er bevægelse graver de helt vildt (som en hund) - og vupti! Men hvor kan jeg dog ikke lide, at de ikke slår dem ihjel med det samme :S

Tak, alle sammen :gruppekram:

Jeg har måttet lære mig selv at aflive de stakkels dyr, som katten kommer med :S

Jeg kan ikke ha´ det pineri :frowning:

Så når Vimmer kommer hjem med noget, så smider han det foran mig og giver et lille piv… han ved godt, at det lille myr bliver aflivet, inden han så kan sætte tænderne i det. I starten var jeg lidt bange for, at han så slet ikke ville komme hjem med byttet, men han kommer stadig troligt med sine fangster.

Med hunden er det slet ikke noget problem… hun hapser kun én gang!

Hendes leg med den døde muldvarp var dog ubetalelig :smiley:

Sjovt billede af hende. :wehuu: :tihi:

Det er en stor fangst hun har der.