Ja som titlen hentyder til, så vil jeg lige høre ang. vådfoderet fra Multifit … er der nogle der kender til det, eller skal jeg holde mig fra det???
Jeg har en missekat på 1 og en på 4 mrd. skal jeg så specifikt gå efter killing i vådfoder også til den lille ny, eller er det ligemeget… for efter hvad jeg kan se, er det ikke nemt at finde decideret killinge vådfoder nogle steder… ihvertfald ikke noget, der økonomisk set kan betale sig at bestille hjem…
Kender ikke foderet…men jeg undrer mig over, at du stadig leder efter godt foder.
Jeg har lige set på din profil…du har startet 13 tråde om foder i løbet af de sidste par måneder…er problemet allergikat eller hvad gør, at du ikke kan bruge nogle af alle de mange råd, du har fået i trådene ?
Sim-Sim … ja det er muligt jeg har spurgt rigtigt mange gange… Jeg syns måske bare at det virker som en jungle mht. foder - for nogle siger et og andre siger noget helt andet… eftersom det jo er et forum, vil jeg mene det er i min gode ret at spørge så tit jeg vil ? eller tager jeg fejl.
Og nej, det er ikke allergi -katte… vil bare gerne give mine “børn” noget godt… og det jeg har spurgt mest på er jo altså TØRFODER
[QUOTE=Bentley;1197305]Sim-Sim … ja det er muligt jeg har spurgt rigtigt mange gange… Jeg syns måske bare at det virker som en jungle mht. foder - for nogle siger et og andre siger noget helt andet… eftersom det jo er et forum, vil jeg mene det er i min gode ret at spørge så tit jeg vil ? eller tager jeg fejl.
Og nej, det er ikke allergi -katte… vil bare gerne give mine “børn” noget godt… og det jeg har spurgt mest på er jo altså TØRFODER[/QUOTE]
Jamen jamen…jeg anfægter skam ikke din ret til at spørge :surrender1:
Jeg var bare interesseret i at vide, hvorfor du ikke kan bruge nogle af alle de svar du har fået…jeg troede, der måske var et problem med kattene, fx allergi eller sart mave osv…
Jeg kan ikke huske om nogen i dine tråde har omtalt zooplus.de eller zooplus.co.uk…begge steder har godt tørfoder, men også vådfoder. Der køber jeg foder til mine.
jamen jeg kender skam godt de sider, der bestiller jeg såmænd altid hjem fra… det er nok bare mere det at jeg ikke er klar over om jeg skal gå efter killinge vådfoder til den lille ny, eller om det overhovedet betyder noget… ??
Det betyder ikke en hujende fis, om du giver den lille killingevådfoder eller voksenvådfoder. Hvad angår kvalitet af vådfoder, så gå efter noget uden sukker og med en relativt høj mængde protein - og så prøv dig frem Hvad der virker på mine katte, virker ikke nødvendigvis på dine, så jeg vil ikke anbefale dig noget mærke, kun at lære at læse en indholdsfortegnelse