Musens mave

Jeg har taget lidt billeder af musens mave i dag, og dem skal i da også se. :slight_smile:

Man kan godt fange en farlig kong kigaroo selvom maven fylder.

Maven hviler godt på gulvet under leg. :tihi:

Der er ca. 14 dage tilbage af drægtigheden, og jeg synes jo min mus fylder godt efterhånden. :høhø:

Ihh hvor spændende :hjertehop:

-LOL-LOL-LOL

Jeg turde næsten ikke kikke…
Var bange for det var et eller andet makabre billede af en død mus, der havde fået sprættet mavsen op af et vilddyr…

Så er det istedet for den drægtige mus mave…
Hun kan vist ikke lyve sig fra det mere…mon ikke der kommer 4 stks??

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Sannela;496293]-LOL-LOL-LOL

Jeg turde næsten ikke kikke…
Var bange for det var et eller andet makabre billede af en død mus, der havde fået sprættet mavsen op af et vilddyr…

Så er det istedet for den drægtige mus mave…
Hun kan vist ikke lyve sig fra det mere…mon ikke der kommer 4 stks??

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Nej så makaber er jeg godt nok ikke. Jeg var skam nysgerrig nok til at kigge dengang jeg havde udekatte, men billeder tog jeg ikke.

4 tror jeg er lige i overkanten, nogen fornuftig grund kan jeg ikke give dig, men jeg tror selv på 2.

Dejlig dejlig mis…og dejlig mave…:hjertehop:

[quote=KKH;496296]Nej så makaber er jeg godt nok ikke. Jeg var skam nysgerrig nok til at kigge dengang jeg havde udekatte, men billeder tog jeg ikke.

4 tror jeg er lige i overkanten, nogen fornuftig grund kan jeg ikke give dig, men jeg tror selv på 2.[/quote]

Skal vi vædde??? :thumbup:

Spændene at se hvor mange der kommer :wehuu:

Hun har en skøn mave! lige til at kysse :wehuu:

Så vil jeg være anderledes og sige 3 :tihi: Selvom det er svært at se, om hun er skæv eller ej.

Men hvor er hun bare fin :wehuu::wehuu::wehuu:

Skønne billeder - det bli’r spændende at se, hvor mange der kommer :wehuu:

Nix det tør jeg ikke, for har ingen erfaringer med drægtige abyer, og de er ikke sådan lige til at opsnuse på nettet.

[quote=Lykke86;496302]Spændene at se hvor mange der kommer :wehuu:

Hun har en skøn mave! lige til at kysse :wehuu:[/quote]
Kysse den tør jeg godt nok ikke, bare det at jeg får lov til at nusse den nu, er intet mindre end fantastisk. Hun har altid forbundet maven med optakt til leg, så det har jeg afholdt mig fra førhen.

[quote=Temple Bar;496310]Så vil jeg være anderledes og sige 3 :tihi: Selvom det er svært at se, om hun er skæv eller ej.

Men hvor er hun bare fin :wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

3 ville også være helt fint. Fanny får bare mange flere :tihi:

Ja det bliver super spændende, og hvilke farver og køn osv.

:hjerte::hjerte:

Hvor er hun fin, sikke en blank pels hun har…

Jeg gætter på… 4 små fede mislinger…

Og så mit sædvanlige spørgsmål :

Hvilke farver kan de blive ??

:gruble:

Der kan komme sorrel, vildtfarvet, fawn og blå.

:tak:

Så nap én af hver, det ville der ski da være stil over…

:høhø:

Så nap én af hver, det ville der ski da være stil over…

:høhø:[/quote]

Aaaaiiiii, vil helst have vildtfarvet og sorrel, de andre er så fesne i farven, efter min mening. Men man ville da være et skarn hvis ikke man bare ville glæde sig over at der kommer sunde og raske killinger lige meget hvilken farve de har.

Jeg kan ikke høøøøre dig :tihi::tihi:

Det skal du heller ikke, du skal bare læse hvad jeg skriver. :tihi:

Så kommer der lige lidt flere billeder af musens mave, der er ca. 1 uge tilbage af drægtigheden.

Og hvis nogen kan svare mig på om det er normalt at hun hæver omkring hendes kønsorganer, så ville det være dejligt. Det ligner snart vi har fået en hankat nr. 2 og det kan også ses på det nederste billede.

Godt nok ser hun meget hævet ud i forhold til Fanny, men Fanny kan vel nå det endnu :stuck_out_tongue:

Det er helt normalt, i hvert fald i et vist omfang :slight_smile:

P.S. For øvrigt ser hun stadig superlækker ud - og jeg stemmer stadig på 3 killinger (hun ser mere skæv ud idag end sidst)

[quote=Temple Bar;500477]Godt nok ser hun meget hævet ud i forhold til Fanny, men Fanny kan vel nå det endnu :stuck_out_tongue:

Det er helt normalt, i hvert fald i et vist omfang :slight_smile:

P.S. For øvrigt ser hun stadig superlækker ud - og jeg stemmer stadig på 3 killinger (hun ser mere skæv ud idag end sidst)[/quote]

Åhhh dejligt jeg ikke har fået en tvekønnet kat. :høhø:

Det passer vel også meget godt med, at jeg mærker mere liv i den ene side, så mon ikke det bliver ulige.

Hvor er hun smuk - og med fin rund mave :hjerte:
Glæder mig til killingebilleder :hjertehop: