Museproblemer

Ja, jeg vidste altså ikke at vi havde mus… :S

Men nu er vores museproblem i hvert fald løst, for her til aften har Alley fanget en, han kom stolt hen til mig i sengen og viste mig den, og nu sidder han under sengen og spiser den…

Jeg tror helt bestemt at musen har fortrudt den gik herind i huset… Efter mødet med Alley :slight_smile:

Dygtig Alley! :yourock:
Jeg håber han fik masser af ros, og da især når han selv sørger for at skaffe den af vejen :ok:

Dyyyygtig missetat, så har han fortjent noget guf!

Han har fået masser af ros :slight_smile:

Og han fik æren af at spise den helt selv :slight_smile:

Flot, Alley. :ok:
Og hvis du lægger musehalen under din mors hovedpude, så får du nok en stick i stedet… :stuck_out_tongue:

haha Finn, kan du så lade vær med at give Alley drengen gode ideer :slight_smile: Han er slem nok i forvejen

Flot klaret Alley:thumbup: sådan skal det gøres.

[QUOTE=Henriette;696157]Han har fået masser af ros :slight_smile:

Og han fik æren af at spise den helt selv :)[/QUOTE]

Ja men jeg tænkte nu på noget der kan tage den dårlige ånde af mus!!! HIHIHIHI. Garfield si´r selv: “Vis mig en kat der fanger sin mad selv og jeg skal vise dig en kat med dårlig ånde!!!”

Hehe
Synes ellers han fik nok lækkerier i går inden han fangede den…
Han spiste to hele kyller, hjalp med at spise to dåser vådkost (400g i hver), en masse tørkost, og så fik de lidt slik om aftenen i form af whiskas :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;696157]Han har fået masser af ros :slight_smile:

Og han fik æren af at spise den helt selv :)[/QUOTE]

Du blev ikke tilbudt en smagsprøve på godbidden:? :høhø:

Så en skæg vittighed den anden dag:

Katten har fanget en mus og kommer nu stolt og afleverer den til sine ejere - hvorpå konen siger til manden: “Du bliver nødt til at spise den, ellers sårer vi bare hans følelser”

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Dette billede passer måske meget godt:høhø:

[QUOTE=dkkorat;696411]Dette billede passer måske meget godt:høhø:
[/QUOTE]
:lol::lol::lol::lol:

Nej og det er jeg skam ganske tilfreds med :slight_smile:

Kunne godt være jeg skulle overveje en ormekur til herren :slight_smile: