[quote=Mega;284828]Miraklernes tid er ikke forbi - KÆMPESTORT tillykke!
Må lige spørge: Var det den samme dyrlæge, som scannede både første og denne gang?[/quote]
Ja det er ufatteligt
Ja det var den samme
[quote=Mega;284828]Miraklernes tid er ikke forbi - KÆMPESTORT tillykke!
Må lige spørge: Var det den samme dyrlæge, som scannede både første og denne gang?[/quote]
Ja det er ufatteligt
Ja det var den samme
Ej, hvor lyder det bare vildt! Mange gange tillykke med det! Det er da bare alt for fedt!
Ja det er ikke til at forstå, man tør næsten ikke tro på det…
Hvor er det dog dejligt!
Glæder mig på jeres vegne
Hvor er det bare en dejlig nyhed Celina
Hvor er det bare en skøn nyhed at få …Hvor må du være lettet og glad
HCM er noget grimme skidt …Og i din mislings tilfælde har det da været meget atypisk ikk’ ??
1000 tak allesammen -kramer
Jo Alice - dyrlægen sagde at han få gange før havde set katte komme sig over sygdommen og blive “raske”, men aldrig på 14 dage -what
Jeg er utrolig lettet, men har stadig lidt den der følelse “det kan da ikke passe…”
Hvor er det da bare skønt at høre, at Mushu er blevet rask! Her gik jeg og troede, at HCM var ensbetydende med dødsfald inden for relativ kort tid. Men hvor er det da dejligt at høre, at det ikke behøver være tilfældet.
/Flemming
En lille update.
Mushu har idag været til 1/2 års kontrol med hans hjerte og vi fik beskeden af dyrlægen “hans hjerte er så normalt at det er kedeligt”
Nu skal vi droppe den vanddrivende medicin og over den næste måneds tid trappe ned på den blodtrykssænkende.
Jeg håber at alt fortsat vil gå godt. Gud hvor er han dog vores lille mirakel
Hvor er det dejligt - og hvor er jeg glad på jeres vegne.
:stjerner:
:håndtryk:
Tak C, fantastisk nyhed
Hvor er det en god nyhed :yah:
Hvor er det dog bare skønt at høre
Jamen det er jo bare helt fantastisk! Hold op mand, det er jo bare for vildt! Tillykke!!!
det ER et mirakel… tak smukke… flere af dem tak
og tak for updaten det er bare sådan en dejlig historie!!! nu hvor den er sikret en happy ending
Sikke en fantastisk nyhed, hvor er det dejligt for jer
Tillykke med smuksakken og hans genvundne sundhed - skønne skønne mis -love