Musiktråd - Hvad hører du lige nu?

Søgte lige og af det jeg kunne finde, er det over et år siden vi sidst har skrevet i de gamle musiktråde, så jeg tillod mig at lave en ny. :slight_smile:

Jeg har med at forelsket mig i musik, helt og aldeles, og min nyeste forelskede er i denne skønne sanger. Især disse to numre, men har vist fået hørt det meste af hendes musik utallige gange, siden jeg begyndte at høre hende for 12 dage siden. :hjertekat: At hun er lækkert for øjet også, gør jo ikke noget. :hoho:

LP - Lost On You

LP - When We’re High

Når jeg er nede at vende, så er jeg er utrolig glad for at høre Helmut Lotti :slight_smile: og ja så alt Disney musik :slight_smile:

Ellers har jeg svært ved at sige den eller den kunstner, for der er så meget kanon godt musik i verden

1 Synes om

Hvis jeg skulle plukke enkle kunstner ud, ville jeg også få svært ved at begrænse mig. Derfor titlen “hvad høre du lige nu?” :slight_smile:

Hun laver godt nok også fed musik! Tak for tippet, Ea! :slight_smile:

1 Synes om

Ja så jeg da jeg havde postet, det er ikke sådan når man sidder med tankerne andetsted samtidig (ser film) :klappe:

1 Synes om

Ja det kender jeg godt. :smiley:

Det var så lidt, fik hende selv anbefalet for 12 dage siden, og hun har kørt på repeat her hjemme siden. :grin:

1 Synes om

Sort Sol - Let your fingers do the walking

AC/DC - Thunderstruck

Kan vi komme uden om

Kim Larsen

:riprip:

Jeg er vild med Muses nyeste single. Pressure!

4 Synes om

Jeg kan heller ikke få nok af en aden af deres nye singler. Thought Contagion

4 Synes om

@velfa kan ikke få nok af MUSE :metal:

PUNKTUM

2 Synes om

Er gået lidt i barndom, og kom i tanke om denne sang fra melodi grandprix 87
https://youtu.be/GhXAlqYSwhw

de kunne også danse den gang.

1 Synes om

Green Day sætter mig altid i godt humør :slight_smile: Lige nu kører denne (smut hen til 1.47, hvor sangen kommer):

Beatles

1 Synes om

Lige nu hører jeg min ovenbo øve sig på guitar :roll_eyes: - når jeg selv vælger er det som oftest countrymusik, jeg lytter til :ok:

Rubinstein spiller Mozarts Klaverkoncert no. 20
En af favoritterne, godt for blodtrykket :slight_smile:

1 Synes om

Og straks er jeg tilbage på kollegiet dengang i 1981 … :slight_smile: