Enki
30. September 2018, 20:27
1
Søgte lige og af det jeg kunne finde, er det over et år siden vi sidst har skrevet i de gamle musiktråde, så jeg tillod mig at lave en ny.
Jeg har med at forelsket mig i musik, helt og aldeles, og min nyeste forelskede er i denne skønne sanger. Især disse to numre, men har vist fået hørt det meste af hendes musik utallige gange, siden jeg begyndte at høre hende for 12 dage siden. At hun er lækkert for øjet også, gør jo ikke noget.
LP - Lost On You
LP - When We’re High
Når jeg er nede at vende, så er jeg er utrolig glad for at høre Helmut Lotti og ja så alt Disney musik
Ellers har jeg svært ved at sige den eller den kunstner, for der er så meget kanon godt musik i verden
1 Synes om
Enki
30. September 2018, 21:27
3
Jeanette:
Når jeg er nede at vende, så er jeg er utrolig glad for at høre Helmut Lotti og ja så alt Disney musik
Ellers har jeg svært ved at sige den eller den kunstner, for der er så meget kanon godt musik i verden
Hvis jeg skulle plukke enkle kunstner ud, ville jeg også få svært ved at begrænse mig. Derfor titlen “hvad høre du lige nu ?”
Trine
30. September 2018, 21:28
4
Hun laver godt nok også fed musik! Tak for tippet, Ea!
1 Synes om
Ja så jeg da jeg havde postet, det er ikke sådan når man sidder med tankerne andetsted samtidig (ser film)
1 Synes om
Enki
30. September 2018, 22:08
7
Det var så lidt, fik hende selv anbefalet for 12 dage siden, og hun har kørt på repeat her hjemme siden.
1 Synes om
velfa
1. Oktober 2018, 21:27
11
Jeg er vild med Muses nyeste single. Pressure!
4 Synes om
velfa
1. Oktober 2018, 21:38
12
Jeg kan heller ikke få nok af en aden af deres nye singler. Thought Contagion
4 Synes om
Katho
2. Oktober 2018, 04:57
13
@velfa kan ikke få nok af MUSE
PUNKTUM
2 Synes om
Er gået lidt i barndom, og kom i tanke om denne sang fra melodi grandprix 87
https://youtu.be/GhXAlqYSwhw
de kunne også danse den gang.
1 Synes om
Green Day sætter mig altid i godt humør Lige nu kører denne (smut hen til 1.47, hvor sangen kommer):
Eva
8. Oktober 2018, 16:12
17
Lige nu hører jeg min ovenbo øve sig på guitar - når jeg selv vælger er det som oftest countrymusik, jeg lytter til
galath
19. Oktober 2018, 05:15
20
Jim:
Militskvinder
Og straks er jeg tilbage på kollegiet dengang i 1981 …