Musiktråd - Hvad hører du lige nu?

Jeg skulle lige til at skrive til Tea, at hun måtte holde udkig efter dig :joy:

5 Synes om

Dopamin

2 Synes om

Ja, jeg tænkte næsten også at du ville finde vej forbi. :smile:

2 Synes om

So Nice

7 Synes om

Jeg synes det er meget bedre at høre Sandmen her i Roskilde, så kan de også øve sig inden i morgen

5 Synes om

Den her har kørt på repeat den sidste uges tid, sådan fungerer jeg når der dukker et nummer op der bare siger bang. Repeat, repeat, repeat og så ind i rækken af favoritter.

Yungblud - Zombie

5 Synes om

Jeg er i det nostalgiske hjørne i dag. Der dukker så mange minder fra min ungdom når jeg lytter til Creedence Clearwater Revival :thumbup:

8 Synes om

Et af mine favoritbands fra dengang - ikke mindst “Bad moon rising”

4 Synes om

Mine forældre spillede dem en del da jeg var barn! Have you ever seen the rain er også god.

6 Synes om

Min kæreste og jeg var på Frederikssund Festival i sidste uge, hvor torsdag var gratis-dag og udover Keld og Hilda (som vi desværre gik glip af), var der ikke rigtig nogle navne på programmet vi kendte.
Men vi hyggede os og var klar på nye oplevelser. Og så gik Ella Hoff på. Nøj, vi blev blæst bagover! Hooold nu op en energi hun har!! :star_struck::fire:

Hun spiller igen i Danmark (hun kommer heeelt fra Sverige) fredag 15/8 på Jyllinge Festival. Vi skal lige finde ud af planerne med kærestens børn. Så om jeg skal alene afsted, eller med en eller tre på slæb, må tiden vise. :sweat_smile: Men jeg skal afsted - også selvom turen går til Falster dagen efter til fejring af svigerindens 30 års. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 Synes om

Lige nu er jeg lidt besat af “Tag mig som jeg er” af Kalaset.

4 Synes om

Lige nu hører jeg Effy og eliten (Finn, jeg har hilst på Lene)

3 Synes om

Er taget et smut til Aalborg Metal festival og lige nu får Illdisposed salen til at gå amok :guitar:

6 Synes om

Genhøre musik fra min ungdom, Primus. I gang med albummet Salling The Seas Of Cheese, hvor man bl.a. kan finde…

Primus - Tommy The Cat

Tidligere på dagen var jeg i gang med et af mine yndlings album, Ugly med Life of Agony.

Ugly - Life of Agony

3 Synes om

Elsker Les Claypool😊

3 Synes om

4 Synes om

Kanonenfieber i Amager Bio



8 Synes om

3 Synes om

Er til koncert i Poolen med Kreator og Carcass og der bliver gået til stålet





8 Synes om