Jeg skulle lige til at skrive til Tea, at hun måtte holde udkig efter dig ![]()
Dopamin
Ja, jeg tænkte næsten også at du ville finde vej forbi. ![]()
Jeg synes det er meget bedre at høre Sandmen her i Roskilde, så kan de også øve sig inden i morgen
Den her har kørt på repeat den sidste uges tid, sådan fungerer jeg når der dukker et nummer op der bare siger bang. Repeat, repeat, repeat og så ind i rækken af favoritter.
Jeg er i det nostalgiske hjørne i dag. Der dukker så mange minder fra min ungdom når jeg lytter til Creedence Clearwater Revival ![]()
Et af mine favoritbands fra dengang - ikke mindst “Bad moon rising”
Mine forældre spillede dem en del da jeg var barn! Have you ever seen the rain er også god.
Min kæreste og jeg var på Frederikssund Festival i sidste uge, hvor torsdag var gratis-dag og udover Keld og Hilda (som vi desværre gik glip af), var der ikke rigtig nogle navne på programmet vi kendte.
Men vi hyggede os og var klar på nye oplevelser. Og så gik Ella Hoff på. Nøj, vi blev blæst bagover! Hooold nu op en energi hun har!! ![]()
![]()
Hun spiller igen i Danmark (hun kommer heeelt fra Sverige) fredag 15/8 på Jyllinge Festival. Vi skal lige finde ud af planerne med kærestens børn. Så om jeg skal alene afsted, eller med en eller tre på slæb, må tiden vise.
Men jeg skal afsted - også selvom turen går til Falster dagen efter til fejring af svigerindens 30 års. ![]()
Lige nu er jeg lidt besat af “Tag mig som jeg er” af Kalaset.
Lige nu hører jeg Effy og eliten (Finn, jeg har hilst på Lene)
Genhøre musik fra min ungdom, Primus. I gang med albummet Salling The Seas Of Cheese, hvor man bl.a. kan finde…
Tidligere på dagen var jeg i gang med et af mine yndlings album, Ugly med Life of Agony.
Elsker Les Claypool😊









