My får en overraskelse

Hvor er det da bare en dejlig tråd :slight_smile: Stort tillykke med den nye dame :slight_smile:
Sammenføringen er jo allerede til den gode side :slight_smile:

og jeg vil også gerne vide hvilken grændsehandel du frekventerer :tihi:

tillykke med den nye :slight_smile:

Tillykke med hende :flag: Hvor er det skønt for My, at hun så hurtigt har fået en ny legekammerat, og det ser jo ud til, at de nok skal blive gode venner. Og hun er vel nok dejlig :hjerte:

Vi blev hurtigt enige om at My ikke skulle være ene kat herhjemme - og de er jo nemmest at sammenføre med andre mens de er små, ihvertfald som jeg har forstået det… Og så var den dejlige Maximus der og så slog vi til.

Når man tænker på at Maximus kom herhjem i søndags og at begge to har sovet i sengen med os i nat, så føler vi ihvertfald at det hele tegner godt, selvom Maximus stadigvæk lige skal fortælle My at det er hende der bestemmer via et potedask eller et hvæs. My puster sig også lidt op indimellem endnu men ikke som det første døgn… Brummen er der dog også lidt af men ikke noget vi tænker :panik: af

Tak alle sammen :smiley:

og ja De er dejlige begge to :hjerte:

Stort tillykke med den smukke mis :smiley:
Godt at My ikke skal være enekat :thumbup:

Nøj, hvor er de skønne sammen…! Hvor kommer Maximus fra? :hjerte: :smiley:

I SØNDAGS!!!..:uha: og du har kunnet holde det hemmeligt SÅ længe!
Jeg er imponeret :smiley:

Hvor ser hun bare dejlig ud og tillykke med hende. Det varer ikke længe før end My også kan se at det var det bedste der ku ske for hende nu :slight_smile:

Til dem der er nysgerrige er hun harlekin sort uspec. tabby og hvid - NFO n 02 21 (for mig er det volapyk synes bare hun er smuk :ups:)



Maximus er DK Fyendal´s Malou

  • mandens eneste krav for at det skulle være hende var at navnet så skulle være Maximus … så det kan både jeg og ungerne sagtens leve med :høhø:

[QUOTE=HeroldDesign;959024]I SØNDAGS!!!..:uha: og du har kunnet holde det hemmeligt SÅ længe!
Jeg er imponeret :smiley:

Hvor ser hun bare dejlig ud og tillykke med hende. Det varer ikke længe før end My også kan se at det var det bedste der ku ske for hende nu :-)[/QUOTE]

Det jeg faktisk også ret imponeret over :ups:

  • ej jeg har været mere optaget af at holde øje med de to høns og hvordan deres kropssprog har været overfor hinanden osv. :stuck_out_tongue:

Tillykke med hende, hun er rigtig fin :inlove:
Håber de to tøser hurtigt finder melodien :kryds:

Maximus er da et drengenavn? :?

Men dejlig er hun nu, både hende og My :inlove:

[QUOTE=Jasmin;959039]Maximus er da et drengenavn? :?

Men dejlig er hun nu, både hende og My :inlove:[/QUOTE]

Tjooh det er det som nok … men vores hankat hed Cleo efter Cleopatra :klapper: … og hun bliver mere eller mindre bare kaldt for Maxi eller Musen :tihi:
lidt som My blir til My´sen :høhø:

Ellers kan I altid ændre det til Maxima, så går det fra maskulinum til femininum :tihi: I øvrigt er det jo også ligegyldigt hvad de hedder, så længe de er dejlige :høhø:

Årh hun er køn! :smelter: & hvor dejligt at My igen har en katteven :hjerte: TilLykke til jer alle, mennesker som katte :slight_smile:

Tillykke med skønheden :hjerte:, hun skal nok blive en god storesøster for lille My :hjerte:.

Nøj, du skulle skamme dig… at holde os hen i uvidenhed helt til idag :venter: :wink:

Tillykke med hende. Elsker din billedserie og tilhørende kommentarer :klapper:

… hvor er hun fin. Hendes farver ligner min Honeys vildt meget, så jeg synes hun er MEGET smuk :wink:

Ih hvor er hun smuk! Og hvor er det sjove billeder af My! Men det lader jo til at det går nemt og smertefrit med sammenføringen! Tillykke til My med den nye legekammerat!

Hvor ER hun bare fin :wehuu:
Og dejligt for lille My at hun får en storesøster :hjerte: