My får en overraskelse

My ligger og sover i sengen uden at ane hvad der snart rammer hende…

Hvad er dog det min moar har slæbt med hjem fra den der tur hun var på nede ved grænsen ?

nejnejnej moar det der mener du ikke

Ahhh det sku ik din bedste ide det der moar…

Helt ærligt moar…det der er jeg sku ik vild med

Fjern så den der tingest moar

Ej så vil jeg godt nok hellere med i skole hele dagen

Få nu lukket den taske så jeg kan komme væk…

Jeg holder øje gør jeg …

puuha det var bare min egen skygge der på gulvet … men man kan aldrig vide sig sikker mere nu :uha:

Ej jeg har godt nok brugt meget energi de sidste døgn… jeg er helt flad nu … så i må altså vente med resten til jeg er færdig med min lur :høhø:

Puha, forandringer er ikke altid af de gode - selv om det er venlig ment:p
…hvad siget Micro til det nye kradsetræ?

Skønne billeder og tekst :slight_smile:

Håber lille My har fået hvilet ud efter anstrengelserne, og igen er fit for fight. Forandringer kan tage hårdt på små bløde væsener, skulle jeg hilse fra Bina og sige. Meen bare gå til den, alt kan overvindes :muhaha:

Mvh
Yvonne

Jeg troede at det var en ny brormand, til My. Siden hun tog sådan, på vej. Nå, der blev jeg snydt.

ej jeg kom til at grine… Sjov billedserie… håber ikke den er så farig mere…

Jeg troede præcis det samme…
Men det andet er da også en god gave :smiley:

[QUOTE=Bølles mor;958855]Puha, forandringer er ikke altid af de gode - selv om det er venlig ment:p
…hvad siget Micro til det nye kradsetræ?[/QUOTE]
Micro lagde sig til at sove i sidste uge og glemte at vågne op igen :ked:

[QUOTE=Kiwa;958879]Skønne billeder og tekst :slight_smile:

Håber lille My har fået hvilet ud efter anstrengelserne, og igen er fit for fight. Forandringer kan tage hårdt på små bløde væsener, skulle jeg hilse fra Bina og sige. Meen bare gå til den, alt kan overvindes :muhaha:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Og det er slet ikke et nyt klatremiljø My har fået :muhaha:

Jeg vil se hvad hun har fået. Gider ikke alle de hemmeligheder, i har.

Jeg tror også der lusker en legekammerat rundt et sted uden for kamerates rækkevidde…

Micro lagde sig til at sove i sidste uge og glemte at vågne op igen :ked:

Nej da, det er jeg ked af at høre:trøste:. Det var altså ikke for at træde i noget, hvilket jeg føler jeg har gjort, jeg havde bare ikke læst/hørt det. Det beklager jeg.

[QUOTE=Bølles mor;958907]

Nej da, det er jeg ked af at høre:trøste:. Det var altså ikke for at træde i noget, hvilket jeg føler jeg har gjort, jeg havde bare ikke læst/hørt det. Det beklager jeg. [/QUOTE]

Har heller ikke råbt ret højt med det så der er nok ikke så mange der ved det :slight_smile:
vi nød den tid vi nåede at få med ham… :hjerte:

:venter:Jeg vil altså se nu:wittsend:

Der lusker nemlig en legekammerat rundt som My ikke helt ved om hun kan lide …
Vi har nemlig fået en dejlig NFO i hjemmet :love2:
-godt nok ikke en lille killing men en smuk prinsesse på knapt to år der stadigvæk elsker at lege…

My … jeg vil bare lige fortælle dig at jeg spiser små killinger til morgenmad :savle:

Moooar er det rigtigt at Maximus gør det :besvimer:

Hold da op hun er fin tillykke med hende

Nååh…sikke en fin gave, som My har fået. :smiley:
De skal nok få glæde af hinanden. :slight_smile:






Vi er ret sikre på at Maximus allerede har affundet sig med at bo her :smiley:

Der er fremskridt at spore mellem de to høns :hjerte:

Gad vide hvilken grænsebutik, man handler sådan nogle i:?. Jeg har ihvertilfælde ikke set dem i Fleggaard reklamerne.

Havde det næsten på fornemmelsen at der måtte være bløde poter involveret i lille My’s opførsel på billederne. Stort til lykke med den nye “kammi” håber de får en masse glæde af hinanden.

Mvh
Yvonne

Tillykke med hende, hun ser dejlig ud:wehuu:

Man finder en opdrætter der ikke kan få sin nye avls hun til at finde på plads i flokken pga den anden alfahun …
og en “snipning” senere blev hun My´s nye ven :hjerte: