My får undervisning

Vi er enige om herhjemme at hun har misforstået det der med nullerputten

Så da vi foreslog hende en underviser overgav hun sig…

Et styk underviser ankom til bopælen og gik straks i nullerputten

Underviseren fortæller også at papkasser kan bruges

Sengen kan også bruges

og sofaen faktisk også er okay til putning

I starten var det dog bedst at ligge og holde lidt i pote

Jooo det der med at putte i sofaen går nu helt godt …

Så My griner over at Silke har taget den lille nullerput og hun har fået den store seng :cool:

Meeeeen den der ler sidst ler som bekendt bedst …

Silke kommer fra Brande internat og hun valgte os da vi kiggede på killinger derude, hun er ca. 14dage ældre end My :hjerte:
Hun logre med halen hele tiden - tror der kan være noget hundehvalp i hende :høhø:, hun er små kvapset, lettere buttet og en anelse kluntet men nøj hun er dejlig :love2:


Hun ser godt nok også dejlig ud… og krydser fingre for at det denne gang lykkes

Det der med at hun valgte jer… det må du da gerne uddybe :slight_smile:

Hvor ER hun bare dejlig :hjerte:
Det sidste billede er slet ikke til at stå for :wehuu:

Jeg blev også valgt af eksil-missen. Jeg ville ikke have en sort kat. Men hun sad og så så bedrøvet og bedårende ud. Hun valgte hurtigt mig og jeg måtte tage hende med hjem. :wehuu:

Det er et rigtigt godt tegn at hun valgte jer, så jeg er sikker på at de to tøser nok skal blive perlevenner. :high5::venner:

[QUOTE=Vipstøsen;975548]Hun ser godt nok også dejlig ud… og krydser fingre for at det denne gang lykkes

Det der med at hun valgte jer… det må du da gerne uddybe :)[/QUOTE]

Silke har været herhjemme i et stykke tid nu - hvor vi stille og roligt har ført dem sammen ved at have spærret af ala en netdør og byttede så rundt på kattene dagligt - vi har kun oplevet en tyk hale et par gange (slet ikke noget med at puste sig op som My gjorde sidst), De leger sammen - eller slås - og det er på skift de “vinder” De spiser af den samme tallerken selvom der bliver sat to ned uden at brumme osv af hinanden. De er begyndt at putte lidt sammen også - ikke så længe af gangen men det er alt sammen noget som vi ser som noget positivt og et langt bedre match end sidst.

Da vi var på besøg på internatet brugte vi først meget lang tid i et rum med katte, hvor ungerne kæmpede en brav kamp for at overtale os til at tage en killing med hjem (de var på forhånd informeret om det slet ikke var sikkert der skulle en med hjem osv.) killingen var mægtig sød og kælen - men satte man den ned gik den væk og gemte sig og man skulle så lokke den frem igen. Det blev vi enige om ikke var den rigtige killing. Nøj hvor var ungerne skuffede.

Vi endte så med at spørge om vi måtte se de katte der var i deres andet rum selvom der ikke var så mange killinger der. Det måtte vi godt … så afsted det gik til det andet rum … knapt nok var vi nået ind af døren før der hang en lille sort/hvid killing med mælkeskæg oppe i tremmerne på et af burene og sagde miiiiaaaaauuuuu “se mig jeg er overdrevet kær” - min mand gik så ind i det bur og mens jeg hjalp en af ungerne ind i et af de andre bure så blev min mand overfaldet af den lille killing der mente at det var aller vigtigst at han nussede den - da han så skulle ud af buret igen hoppede den med ud og løb hen og stangede mig på benet og spandt som en majetersker da jeg tog den op. Satte den så ned og straks var den henne ved en af ungerne for at fortælle hvor lækker den altså var … og ja så kiggede min kære mand på mig og spurgte om han ikke bare skulle fange en fra personalet så vi kunne få den med hjem… som sagt så gjort og kort tid efter sad Silke i transportkassen på vej hjem til os :hjerte:
-Så det var den killing der rent faktisk råbte allerhøjest og nærmest overfaldte os vi tog med hjem - derfor mener vi at hun valgte os

Hun er da bare den dejligste lille misseven :hjerte:. Godt hun valgte jer, så hun kunne komme hjem og vise My, hvordan det der soveri skal foregå.

Tillykke med hende :flag:, til både jer og lille My :).

[QUOTE=Theomilou;975553]Hvor ER hun bare dejlig :hjerte:
Det sidste billede er slet ikke til at stå for :wehuu:[/QUOTE]

Sådan vil hun rigtig gerne ligge i ens arme og sove :wehuu:

Sikke en dejlig historie om hvordan Silke fandt Jer.
Hun er helt og aldeles skøn

[QUOTE=velfa;975556]Jeg blev også valgt af eksil-missen. Jeg ville ikke have en sort kat. Men hun sad og så så bedrøvet og bedårende ud. Hun valgte hurtigt mig og jeg måtte tage hende med hjem. :wehuu:

Det er et rigtigt godt tegn at hun valgte jer, så jeg er sikker på at de to tøser nok skal blive perlevenner. :high5::venner:[/QUOTE]
De er allerede rigtig godt på vej til at blive det :smiley:

[QUOTE=Milles mor;975563]Hun er da bare den dejligste lille misseven :hjerte:. Godt hun valgte jer, så hun kunne komme hjem og vise My, hvordan det der soveri skal foregå.

Tillykke med hende :flag:, til både jer og lille My :).[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
og My er faktisk blevet bedre til at putte i nullerputterne efter hun er kommet :smiley:

[QUOTE=kamikaze;975569]Sikke en dejlig historie om hvordan Silke fandt Jer.
Hun er helt og aldeles skøn[/QUOTE]

Tak, det synes vi også :smiley:

Ja, der er ikke noget bedre end at blive valgt af katten. :slight_smile:

Silke:hjerte: er en smuk lille kat - og forhåbentlig lige den, My har brug for. :thumbup:

Dejlige billeder af to smukke misserne, og skøn fortælling om hvordan I blev valgt.
Mvh
Yvonne

Dejlige billeder af katten der valgte jer :hjerte:

Det ser ud, som om Silke er det helt rigtige valg, hvis man skal tro billederne :ok:

Jeg håber sørme, at alt fortsætter på samme positive måde, så I alle sammen kan slappe lidt af igen oven på de kedelige oplevelser, I har været igennem :kryds:

Okay, giver dig ret, hun har da i den grad valgt jer… det er da ikke til at stå for :wehuu:

Glæder mig til at følge deres spilopper