Jeg har åbentbart jordens mest lækre blod. Jeg er FYLDT med myggestik men nogle af hævelserne er der 2 huller lige ved siden af hinanden. Hvad hulen kan det være? Har checket dyrene igennem for lopper men der er ingen insekter på dyrene (så vidt jeg husker bider lopper også eller husker jeg forkert).
Klæger læste jeg laver trekantede bid de her er 2 huller ved siden af hinanden. Hvad hulen er det der hjemsøger mig om natten foruden en masse dumme myg.
Kan se en forbasket masse små kravl(på størrelse med en prik fra en blyant) der er i huset med det samme det er mørkt uden for og vi har lys tændt. Kan det være dem eller er det harmløst småkravl ala døgn fluer.
Foruden de dyre myggestifter der STINKER er der så ikke nogle gode lav selv salver man kan bruge til at få en rolig nat?
Hvad foruden allergi piller og mygge stifter kan man bruge mod kløen.
Er der noget jeg kan bruge til at få hævelserne hurtigere væk og såret til at hele hurtigere.
Hvordan hulen holder jeg sådanne småkravl væk fra mit hus mine insekt lamper tager kun nogle af myggene men ikke de helt små bæster.
Eneste tip jeg har fundet er hvidløg og så at ryge(rygere får mistænkelig få stik og bid ). Men foruden disse 2 råd har i så flere gamle råd og natur medikamenter jeg kan forsøge. Ligner virkelig noget der er løgn for tiden (jaja gør jeg altid men pt har jeg et stort grimt sår på næsen efter et af de der dumme bid
)