Mysse basse

Før og nu billede af min skønne mysse basse…

Når man kikker på billedet af ham som ny født…er det slet ikke til at forestille sig hvordan han kommer til, at se ud…eller hvordan hans temperament vil udvikle sig…

Men jeg kan kun sige…at jeg var forelsket ved første øjeblik…og var ikke et øjeblik i tvil om at han skulle blive hos mig------og jeg har ikke fortrudt et sekundt…for han er den største putte nutte mysse trold…med en personlighed som en løve og en nysgerrighed som enhver opdagelses rejsende ville være misundelig på…:slight_smile:

Pote dask
anna

Hvor er han bare flot :wehuu:

Ja, han er da blevet stor og SÅ flot :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hold op hvor er han dog også lækker :hjerte::hjerte::wehuu:

Vimmer en lækker fyr. -wehuu

nuhr hvor er han sød!!

Nøji hvor er han skøn. og så er han poly… mums

:wehuu: Lækker gut !

Hvor er han smuk…:klappekat:

Årh, hvor er han en lækker kat…:wehuu:

Han er virkelig skøn :wehuu:

…og hvis du alligevel skulle gå hen og fortryde, så siger du bare til :stuck_out_tongue:

…og hvis du alligevel skulle gå hen og fortryde, så siger du bare til :stuck_out_tongue:

Susanne…kunne en af hans killinger friste…når en gang han skal lave sjov…for ham her…tude vræle kunne jeg ikke gå af med…

knus

anna

Han er da også lige til at blive skrub forælsket i, wow han er en flot flot fyr :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=antocat;331553]Susanne…kunne en af hans killinger friste…når en gang han skal lave sjov…for ham her…tude vræle kunne jeg ikke gå af med…

knus

anna[/quote]
Hvem er Susanne :? :stuck_out_tongue: Mener du ikke Charlotte ?

Og han´s killinger sender du bare herhjem til mig :velkommen:
Desuden har jeg hende han burde lave sjov med…