Mystikken bag nulleputtesengen

Brita har været så sød at lave et sæt burgardiner til mig, så jeg har mit eget når jeg skal udstille Bamse igen når han er blevet frisk!
Hun var så, så sød også at give mig en nulleputteseng med!! Jamen hvad skulle man dog gøre uden alle jer skønne kattemennesker?!

Jeg har længe kigget på billeder af alle jer andres nulleputtesenge og har egentlig ikke forstået at kattene flokkes sådan omkring dem, det er jo faktisk bare en katteseng…
Jeg satte sengen ind i stuen og ventede spændt på hvad der ville ske, men der skete bare ikke rigtigt noget. Så gik der lidt tid og Bamse begyndte at snuse lidt til den, kredsede lidt rundt om den og til sidst satte han sig op i den. Der sad han så… i ca. ½ time :høhø:

Så gik han over og tog noget mad og så puttede han sig ellers i sengen, og nu har han sovet i den i 3 ½ time… ænker han snart skal på kattebakken!!!

Der kommer lige et par billeder af ham, først siddende hvor vi faktisk ikke tænkte han ikke kunne være i den liggende, men vi blev klogere…

Jeg tror den er rigtig god for ham i forhold til den anden han har, for den her har rigtig høje sider og varmer hamgodt igennem, og det elsker han bare!

Basil gider forresten ikke sådan noget tøsepjat som senge, han vil hellere bare smide sig i sofaen… :slight_smile: - Men han skal alligevel kigge…

Kunne du ikke sætte et foto af dine gardiner er lidt nysgeri hvad britta har fået lavet af det stof jeg sendte hende

Burgardinet er de samme to stoffer som nullerputsengen er lavet af…det skal jo passe sammen :tihi:
Topstykket, baggardinerne, sidegardinerne og de små gardiner foran er det stof du har doneret og det rustrøde/bronzefarvede danner så udhæng på topstykket og er bunden, som er quiltet med pladevat i. Der var en lille smule rødt stof tilbage og så tænkte jeg det ville være synd at smide ud, men sikkert kunne gøre godt i en matchende nullerputseng.
Det ER min erfaring mange misser elsker nullerputsengen OG ikke mindst at rulles sig sammen og lukke udstillingsverdenen ude.
Den mest oplagte OG tydelige oplevelse havde jeg sidste gang jeg havde stand i Hobro. En ung pige kom hen til mig og købte en seng. Hendes kat miavede og miavede så man kunne høre det i hele hallen. Da han fik sin nullerput blev der TOTAL ro fra hans side og jeg vde det med sikkerhed, for Maja kom selv og fortalte det. Jeg havde også godt lagt mærke til der pludselig blev ro.

Hvor ser ham Bamsedrengen forøvrigt sødde ud og SÅ tænksom. :wehuu:

Brita - Ja, jeg tror også helt sikkert den vil gavne Bamse på udstillinger, for han miauer også hele hallen op!!!

Det ser ud til at han ligger godt og varmt i sin nye nullerputtesegn. Herlige billeder.

Ja, det gør han altså også! Han har lige strakt sig, men kom så til at falde i søvn inden han var helt færdig så han nåede ikke lige at få benene ned igen :slight_smile: Nu stritter de op :smiley: