Nåååååhr hvor sødt altså

-wehuu -LOL Ak ja, som kom dagen-
Wulfi-pigen er gået i løbetid i dag for alvor med stampebagben og rullen rundt på gulvet med lange pivetriller (tøsen har aldrig lært at miave som en rigtig kat -tihi ). Hun er over-kontaktsøgende, og hun vil rigtig gerne knuses og krammes. -love

Ninjo har ikke opdaget noget usædvanligt, men Cirrus er pænt irriteret på hende. Hun har gået og gnedet sig op ad ham hele dagen, følger efter ham op på samme stol som ham, samme bord som ham opad ham i hans nullerputseng, det synes han er rimlig mystisk! Cirrus er jo kastrat og stolt af det.

Af og til kommer det over ham at hun nok bare vil slås, så han går i gang med at bide, og regner med at de så skal begynde at slås, men Wulfi reagerer bare slet ikke som hun plejer, hun bliver bare liggende og piver kælent og undrer sig over hvorfor han dog ikke ta’r fat de rigtige steder, selvom hun måske nok heller ikke helt ved hvor de er henne af. :?

Resultatet er lige nu at Wulfi ligner et fugleskræmsel med strittende pelstotter med tørret Cirrus-savl overalt på kroppen, hun har slet ikke tid til at vaske sig, for hun vil bare gerne bankes noget mere af ham. -love :? -love :? -love

Det er simpelthent så sjovt at se på, jeg sidder her og er lige ved at dø af grin over de to tosser, som har så modsatrettede intentioner. Cirrus er p* irriteret og helt perpleks over hva søren hun har gang i og Wulfi vil ta’s på den rigtige måde somom hun tænker “ihhh hvornår finder han ud af det, men øh er det ikke lidt voldsomt det han laver”.

Cirrus’ undrende blikke er simpelthen det sjoveste jeg længe har set. Han synes virkeligt det er underligt.

-xxrotflmao

Tak for et godt grin -love

Haha, du beskriver det så malende, at jeg kan se det for mig. -LOL -LOL -LOL

Uuuups, nå nu er intentionerne vist ikke så modsatrettede mere. -LOL Men Cirrus har vist så vidt jeg kan se ikke helt udstyret til det alligevel. De lader vist bare somom.

Men alligevel godt der ikke kan komme noget ud af det. -shhhh

Herlig beskrivelse af de to -hahaha-hahaha-hahaha

-xxrotflmao hvor er det godt Signe - jeg kan lige se dem for mig :slight_smile:

er det i denne runde wulfi skal noget eller hvornår skal hun det ?

-kramer

Tak for en morsom og underholdende beskrivelse af dine to fustrerede misser -tihi

Selv tak allesammen. Det tog Cirrus en dags penge at finde de fjernede instinkter frem. Overvejer at kalde ham Elvis fra nu af, for han har vist sig at have hoftebevægelserne i orden, kan jeg da se.

[QUOTE=Miss T;62860]-xxrotflmao hvor er det godt Signe - jeg kan lige se dem for mig :slight_smile:

er det i denne runde wulfi skal noget eller hvornår skal hun det ?

-kramer[/QUOTE]Nej vi venter mindst til næste omgang. Det er hendes første løbetid.

:slight_smile:

det lyder bekendt - desperat hunkat - forundret hankastrat
det er så sjovt og lidt synd når det står på

[QUOTE=kira v;62907]det lyder bekendt - desperat hunkat - forundret hankastrat
det er så sjovt og lidt synd når det står på[/QUOTE]
Det hjalp på hendes hylen da Cirrus endelig fandt ud af at kravle op på ryggen af hende og dryhumpede lidt. Det gjorde hende tilfreds, tror jeg. Nu må vi se hvor længe det holder, og om de begynder igen.

Ninjo har i øvrigt stadig ikke opdaget noget usædvanligt. -LOL

hehe sådan foregik vores første løbetid også - Arthas fattede ikke en dyt, men til sidst fandt han da ud af lidt - det resulterede i dry humps på Almas og lidt i hovedet ryg-høhø
Drengen fortsatte så efter løbetiden var ovre, da var Alma knap så villig, det forstod Arthas jo intet af - kvinder:S

[QUOTE=~Prinsesse~;62942]hehe sådan foregik vores første løbetid også - Arthas fattede ikke en dyt, men til sidst fandt han da ud af lidt - det resulterede i dry humps på Almas og lidt i hovedet ryg-høhø
Drengen fortsatte så efter løbetiden var ovre, da var Alma knap så villig, det forstod Arthas jo intet af - kvinder:S[/QUOTE]

-LOL Nice.

-rofl sikke nogle skønne katte -tihi

-LOL-LOL-LOL-wehuu

[quote=~Prinsesse~;62942]hehe sådan foregik vores første løbetid også - Arthas fattede ikke en dyt, men til sidst fandt han da ud af lidt - det resulterede i dry humps på Almas og lidt i hovedet ryg-høhø
Drengen fortsatte så efter løbetiden var ovre, da var Alma knap så villig, det forstod Arthas jo intet af - kvinder:S[/quote]

Skøn mis ham Arthas -tihi