Nærmest i himlen

om jeg er tilfreds med tilværelsen, :wehu::wehu::wehu:

denne smukke fyr, Cæsars far, har indvilget i at flytte hjem til mig når han er blevet kastreret, jeg ER bare en lykkens pamfelius. :wehuu::wehuu::hjerte:

Der skal nok komme flere billeder, når nu jeg kommer hjem igen, men jeg var så smart at lade cam-kablet ligge der derhjemme

Tillykke med skønheden, det skal nok blive rigtig godt

MVH
Gitte

Weee endelig en korthåret somali i huset til dig :høhø:

Stort tillykke med ham Marianne, kan godt forstå du glæder dig :slight_smile:

Sikke en lækker farve han har! Tillykke med ham!

Hvor dejligt at høre Marianne - du har jo i den grad savnet katteselskab. :smiley:

Jeg er sikker på, at den lille smukke fyr og du nok skal få det godt sammen, han er en heldig mis, at havne hos dig. :thumbup:

Dagens bedste nyhed

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Stort tillykke med den smukke missemand :hjerte:
Hvor er det dejligt at du skal til at have en misser i huset igen :smiley:

Stort tillykke - glæder mig til at se mere. :flag:
Er det ikke lige sådan en som ham, du har ledt efter? :smiley:

Tillykke med smuksakken :smiley:

:flag: tillykke med din kommende misser :slight_smile:

Tillykke med den nye missedreng :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor det glæder mig ud over alle landegrænser, at du nu igen skal være katteejer :wehuu:

Nu slipper du ikke for et besøg af Tut, for så kan jeg både nusse slange og mis…

:hjertehop::hjertehop:

Dejligt med sådan en smuk aby :hjerte: Tillykke med ham! Hvad hedder han? Udover Cæsars far :tihi:

Hvis det er Vivi’s Cæsar - så hedder han vist Zambezi :stuck_out_tongue:

Tillykke med den flotte fyr :slight_smile:

1000 tak :thumbup:

Ja jeg er bare så tåbeligt lalleglad nu, næsten 2 år uden kat, sætter sine spor :frowning: der er og har været så mange triste misseskæbner der har påvirket, men jeg vidste jo at med de særlige omstændigheder jeg er i, boligsituation og helbred, at skulle jeg ha kat, så måtte jeg have fornuften over følelserne, og ikke “bare” vælge med hjertet.

Zambezi er et godt valg, han er voksen, han kan trives alene, når bare hans menneske vil lystre hans mindste vink, og det vil jeg, osse i den grad :wehu:

Jeg er ikke nogen kanon-fotograf, og Zambezi har sin helt egen mening om hvad man skal bruge tiden på ggg så det er ikke super gode billeder :ups:

Havde slet ikke set denne tråd.
Stort tillykke med ham, Marianne.
Hvis blot han er halvt så skøn som Cæsar, skal du nok blive glad for ham :slight_smile:

Hold op en smuk misser :wehuu:
Jeg har også gået i over et år nu uden kat og har virkelig haft mange nedture over at måtte vælge fornuft frem for følelser så jeg kan forstå hvad du mener. Men nu ser det heldigvis også ud til at jeg snart kan kalde mig katteejer igen :wehu:
Glæder mig til at høre mere om smuksakken :love2:

Hvor er det dejligt for dig at have fundet sådan en dejlig dreng :wehu::wehu:

Ham glæder jeg mig til at følge nærmere fremover :thumbup:

Tillykke, Marianne :slight_smile:

Han skal nok underholde dig på bedste vis :smiley:

Stort tillykke med ham. Han får jo et fantastisk hjem fremover :slight_smile:

Ihh hvor er han bedårerne - STORT tillykke med ham :hjerte: