Som en af faktisk en del jyder havde Anne og jeg startet bilen op kl BÆ søndag nat for at komme på udstilling på øen ![]()
Vi ankom kl 8.00 og gik lige igennem både vaccinationskontrol dyrlæge osv ingen kø overhovedet ![]()
Misserne blev installeret og så gik dagen ellers sin gang
Der var hyggeligt at hilse på de folk man ellers kun snakker med herinde eller ja når man engang imellem ender på øen ![]()
Brian var for første gang i åben klasse og fik sit første CAC ved en spansk dommer Juan José et eller andet
En skøn dommer
Tabte NOM til en aby eller somali. Jeg kan ikke huske det men det var absolut aby/somali fest
Jeg ved ikke hvor mange der var på udstillingen men der var MANGE ![]()
Shannon skulle til Jørgen Billing. Han siger det naturligvis ikke, men det er tydeligt at siatalere ikke lige er ham
Anyway… Shannon fik sit EX1 og havde en god dag, hvilket stadig er det vigtigste ![]()
Best in Show afholdes på en anderledes måde i Racekatten… det er absolut ikke en dårlig måde at gøre det på imo ![]()
Dagen gik og vi vendte snuden hjem mod det mørke Jylland.
Jeg ved ikke hvem der var mest trætte… Anne og jeg eller kattene. Der var ikke et kvidder fra bagsædet hele turen hjem, men Anne og jeg tror jeg snakkede for at holde os vågne ![]()
Tak for en velorganiseret dag hos Racekatten ![]()
Stort tillykke med de flotte resultater (Anne fortæl så
) og de gode oplevelser ![]()