Næsten dyrlæge

Nogen der har kender til en skole der udanner dyrlæger.
Hvor man kan få kastreret sin kat eller andet, af afgangselever gratis eller til næsten halvpris?
Jeg fik det at vide en gang af en, kan bare ikke huske hvem.
Så er der nogen der kender til det eller evt. har benyttet sig af det en gang?
Der er jo mange penge at spare og de er jo næsten dyrlæger så.

Det er kun Life, der uddanner dyrlæger.
Men jeg ved ikke om de gør det billigere der.

I hvert fald vil jeg ikke anbefale dig at surfe rundt efter billige dyrlæger, sådan generelt.

Mig bekendt er der ingen andre steder, der uddanner dyrlæger en Landbohøjskolen i København (KVL/LIFE).

Og det er dem, du allerede har fat i med det forsøg :slight_smile:

Jeg kan personligt godt lide at have en dyrlæge med en masse års erfaring.
Min kunne informere om at jeg var velkommen til at ringe, hvis Victors kastrations-sår blev bekymrende at se på.

Hun kunne dog fortælle at hun ikke havde oplevet at det var blevet nødvendigt at se på en kat mere end én gang i forbindelse med kastrationer i hele hendes karriere.
Sidstnævnte detalje er meget vigtig for mig :slight_smile:

[quote=Simon;458676]Hun kunne dog fortælle at hun ikke havde oplevet at det var blevet nødvendigt at se på en kat mere end én gang i forbindelse med kastrationer i hele hendes karriere.
Sidstnævnte detalje er meget vigtig for mig :)[/quote]

Hvem endte du for øvrigt med at bruge? Jeg kan huske, du overvejede en anden end din hidtidige :slight_smile:

Jeg brugte faktisk den samme som hende der gav ham sundhedstjek lige da jeg havde fået ham :slight_smile:

Hun klarede det ret godt synes jeg.
Det eneste jeg er lidt irriteret over, er at hun altid skal prøve at sælge mig Hill’s når jeg er tilfreds med at bruge RC som tørfoder :stuck_out_tongue:

Så hver gang har jeg fået en pose med hjem med forskellige gratis prøver fra Hill’s :stuck_out_tongue:

[quote=Simon;458703]Jeg brugte faktisk den samme som hende der gav ham sundhedstjek lige da jeg havde fået ham :slight_smile:

Hun klarede det ret godt synes jeg.
Det eneste jeg er lidt irriteret over, er at hun altid skal prøve at sælge mig Hill’s når jeg er tilfreds med at bruge RC som tørfoder :stuck_out_tongue:

Så hver gang har jeg fået en pose med hjem med forskellige gratis prøver fra Hill’s :P[/quote]

hehe - det er fordi de tjener en ret fed avance på det :slight_smile:

husk altid at bruge zoo plus eller medicanimal eller nutrecare når du handler :slight_smile: det er op til 60% billigere

[quote=Simon;458703]Jeg brugte faktisk den samme som hende der gav ham sundhedstjek lige da jeg havde fået ham :slight_smile:

Hun klarede det ret godt synes jeg.
Det eneste jeg er lidt irriteret over, er at hun altid skal prøve at sælge mig Hill’s når jeg er tilfreds med at bruge RC som tørfoder :stuck_out_tongue:

Så hver gang har jeg fået en pose med hjem med forskellige gratis prøver fra Hill’s :P[/quote]

Haha typisk dyrlæger, vil sælge det mærke de selv bruger. Bare bliv ved med at sige nej :tihi: det er gratis mad.

Selvfølgelig :slight_smile:

Jeg gider heller ikke at gå væk fra RC når Victor rigtig godt kan lide det, og det gør at han ikke prutter i modsætning til andet mad som virkelig får hans prutter til at lugte af stald :stuck_out_tongue:

Vil lige rette en ting… avancen på kattefoder (praktisk talt uanset mærke) er ret lav… Mener at den for de store kendte mærker ligger omkring 10 %…
MEN - husk at samtlige varer her i landet tillægges dansk moms - hvilket fordyrer alt med ca 25% i forhold til, hvad man kan få produkterne for i andre lande :thumbdown: