Kan I huske den fantastiske TV-serie om Nana og hendes kiksede far?
Hold op de var sjove:-)
Jeg kom til at tænke på dem den anden dag
[ame=“Sebastian - Nana (hele sangen) - YouTube”]YouTube - Sebastian - Nana (hele sangen)[/ame]
Kan I huske den fantastiske TV-serie om Nana og hendes kiksede far?
Hold op de var sjove:-)
Jeg kom til at tænke på dem den anden dag
[ame=“Sebastian - Nana (hele sangen) - YouTube”]YouTube - Sebastian - Nana (hele sangen)[/ame]
Selvfølgelig kan vi huske Nana :D:wehuu:
Jeg kan især huske hun byttede madder med de andre i skolen! Det var da en naturlig ting - og så begyndte vi også at gøre det i min klasse. :høhø:
Haha Fandt lige den her også - lidt OT - men den er også sød
[ame=“Min Søsters Børn - Blops Godnatsang - YouTube”]YouTube - Min Søsters Børn - Blops Godnatsang[/ame]
[quote=Dorthe Andersen;244605]Selvfølgelig kan vi huske Nana :D:wehuu:
Jeg kan især huske hun byttede madder med de andre i skolen! Det var da en naturlig ting - og så begyndte vi også at gøre det i min klasse. :høhø:[/quote]
enig - det gjorde vi også i min…
problemet var at jeg altid havde kød-madder med og de var meget populære :S men folk havde aldrig noget der var lige så godt og de kunne ikke forstå jeg ikke ville bytte for en leverpostej…
men i det hele taget er Sebastians Sange genialt gode - jeg elsker hans melodier… især Romeo
Nana hvem kan glemme hende og hendes far:-)
[quote=Battlestar;244611]enig - det gjorde vi også i min…
problemet var at jeg altid havde kød-madder med og de var meget populære :S men folk havde aldrig noget der var lige så godt og de kunne ikke forstå jeg ikke ville bytte for en leverpostej…
men i det hele taget er Sebastians Sange genialt gode - jeg elsker hans melodier… især Romeo[/quote]
Hos os var det æggemadder, der var populære! - Og det er de stadig hos mig.
Og det klassiske spørgsmål med det ligeså klassiske svar…
“Hvad laver I?”
Nana er noget af det ypperligste der er lavet på børnefronten i dansk fjernsyn. Jeg eeeelsker der hvor hends far kommer cyklende overfor rødt og de står og har færdelsundervisning.
Blop er i mit liv mine svigerforældres puddelhund…den var opkaldt efter Blop i mine søsters børn og hed i hverdagstale Blopper.
[quote=kamikaze;244670]Nana er noget af det ypperligste der er lavet på børnefronten i dansk fjernsyn. Jeg eeeelsker der hvor hends far kommer cyklende overfor rødt og de står og har færdelsundervisning.
Blop er i mit liv mine svigerforældres puddelhund…den var opkaldt efter Blop i mine søsters børn og hed i hverdagstale Blopper.[/quote]
man favorit er tenneisbolden der sætter sig fast på gyllesprederen
Landmanden:
“Hva’ si’r den bette skid?”
Nanna:
“Jeg skal ikk’ skide!”
Ah ja Nana. Den var hyle sjov:ok:
Specielt det afsnit hvor de er på bondegårdsferie:klapper:
Jeg elskede at se Nana, den serie er bare så sjov:klapper::klapper::klapper:
[quote=DaneX;244666]Og det klassiske spørgsmål med det ligeså klassiske svar…
“Hvad laver I?”
;)[/quote]
“Vi boller, hvad laver du?”
Nana:“Jeg laver ingenting”
Eller
Lærerinden til en flok grædende børn og far: “Hvad er der dog sket?”
Far: “Der er nogle kartofter der er døde…”
Åh ja og så stormer faren efter den og løber og løber og kommer endelig tilbage og alle børn har glemt alt om den bold - han holder den frem - både ham og bold fyldt med lort - og et barn udbryder
“Aaarhg! Hvad er dog det?”
[quote=lenschow;244777]Åh ja og så stormer faren efter den og løber og løber og kommer endelig tilbage og alle børn har glemt alt om den bold - han holder den frem - både ham og bold fyldt med lort - og et barn udbryder
“Aaarhg! Hvad er dog det?”
[/quote]
Den kan jeg ikke huske:?:?
De må godt genudsende dem igen:)
[quote=JulleML;244712]Ah ja Nana. Den var hyle sjov:ok:
Specielt det afsnit hvor de er på bondegårdsferie:klapper:[/quote]
Barn 1: “Se den har fire tissemænd” (om en kos yver)
Barn 2: “Det har min far da også”
Landmanden: “Hvad sir Æ bette ski?”
Far: “Han siger at hans far har…”
Lærerinden afbryder: “Hr Petersen dog!”
hihi
[quote=lenschow;244780]Barn 1: “Se den har fire tissemænd” (om en kos yver)
Barn 2: “Det har min far da også”
Landmanden: “Hvad sir Æ bette ski?”
Far: “Han siger at hans far har…”
Lærerinden afbryder: “Hr Petersen dog!”
hihi[/quote]
Er det ikke også i det afsnit de finder ud af at æg kommer ud af røven på høns?:klapper::klapper::klapper:
De burde sendes igen…hele serien, så ville selv jeg se tv
Lidt sjovt du viser det i dag , i forgårs sad min datter og så klip fra dengang , hun var lille , så kom hun jo også til Nana .:høhø:
Hun blev også helt fjollet over klippet :klapper:
Nana og hendes forældre er bare så herlige og sjove
Man kan købe alle afsnit af “Nanna” på dvd i føtex