Jeg har lige rodet op nede i kælderen, og opdagede en 10 kg sæk foder der havde gemt sig i et hjørne :S Sidste salgsdato er 6. måned i år, så jeg ved ikke om det overhovedet kan bruges. Mine egne to kan ikke bruge det, for jeg har lige taget hul på en ny pose.
Men mon det kunne bruges i et internat. Eller måske en fodervært :? Jeg tænkte et sted hvor der er mange katte, der hurtigt kunne få det ædt. Det har været opbevaret mørkt og køligt i kælderen, og har ikke været åbnet. Det drejer sig om RC Outdoor.
Kan det mon bruges, eller er det lige til at smide ud?
[QUOTE=solveig;718360]Jeg har lige rodet op nede i kælderen, og opdagede en 10 kg sæk foder der havde gemt sig i et hjørne :S Sidste salgsdato er 6. måned i år, så jeg ved ikke om det overhovedet kan bruges. Mine egne to kan ikke bruge det, for jeg har lige taget hul på en ny pose.
Men mon det kunne bruges i et internat. Eller måske en fodervært :? Jeg tænkte et sted hvor der er mange katte, der hurtigt kunne få det ædt. Det har været opbevaret mørkt og køligt i kælderen, og har ikke været åbnet. Det drejer sig om RC Outdoor.
Kan det mon bruges, eller er det lige til at smide ud?[/QUOTE]
Hvis ingen andre byder ind på posen er jeg sikker hittemisserne gør.
Måske vi kunne bytte med et eller andet
Jamen den er din Brita! Måske kan vi tigge Bente om en transport?
Vi kan bytte med syltetøjsglas, så jeg kan få kogt de der bær? :høhø: Hvis altså du har nogen. Jeg har desværre kun kunnet samle fire indtil nu, og det batter ikke ret meget.
FED handel…men mind lige Bente om hun skal have en nullerputseng med til dig, når hun kommer og bruger sin million i hittekattestanden i Vorbasse.
Jeg samler også glas sammen, men det er ikke blevet til såmange. Jeg tager lige fat i mine kolleger imorgen og minder dem om de IGEN skal samle syltatøjsglas sammen
Forørigt er bærrene plukket hos en af mine dyrlæger her denne sommer…samme dyrlæge der også har doneret mange fasanfjer og kalkunfjer…sidstnævnte tog han med hjem i flyet efter han havde skudt kalkunen i usa.
P.t. samler han fasanfjer og fasanvinger…legetøj der i den grad får misserne til at føle sig som dèt de er…rovdyr.
Den fasanvinge vi har liggende bliver leget med konstant og flere gange har jeg taget den med ind fra den store løbegård hvor de har trukket den igennem to kattelemme.