Når jeg trykker svar på et indlæg, mangler teksten jeg svarere på

Jeg har også lige oplevet, at teksten jeg svarede på forsvandt, da jeg trykkede send. Det er sket flere gange efterhånden- er det kun mig, der oplever det problem?

Nej det oplever jeg tit.

Når jeg citerer noget, så sker det også. Men hvis jeg ændrer i det jeg citerer, så sker det ikke. Jeg laver bare er ekstra mellemrum et sted…

2 Synes om

Det er nemlig rigtigt … hvis man citerer en hel tekst, forsvinder det citerede når man trykker på svar, så lav en lille ændring … det er nok f.eks. bare at undlade en smiley :ok:

1 Synes om

Jeg forstår ikke rigtigt, hvornår skal jeg lave en ændring?

Når du trykker på svar og derefter på taleboblen og så skriver din egen tekst. Så laver du en lille ændring i det som du citerer.

Så vidt jeg har erfaret, så sker det, når det indlæg, man laver, kommer lige efter det indlæg, man svarer på. Det kan man diskutere hensigtsmæssigheden af, men det er altså programmeringen, der er lavet sådan.

Jeg tror, man kan omgå det ved - i stedet for at trykke på taleboblen - at markere teksten i indlægget, man vil svare på, og så trykke på det citér-felt, der kommer frem over det markerede.

1 Synes om